Citat:
Ursprungligen postat av
Petronius
Så hur skulle SD ha agerat för att försäkra sig om att ledamoten inte hanterar övergreppsmaterial innan det blev offentligt att ledamoten hanterat övergreppsmaterial? Den som kritiserar SD bör rimligen svara på den frågan. Hur har partiet agerat felaktigt?
Om SD slutat försöka fylla partiet med HBTQ-aktivister, feminister och invandringskramare och slutat kasta ut nationalister så skulle vi troligtvis få fler skandaler av typen SD-are sa bågot drygt om invandrade våldtäktsmän" som partiledningen (men ingen annan) är livrädd för och mindre skandaler av typen som hör hemma i centerpartiet och som väljarna faktiskt har problem med.