Töntar som skriker “woke slop” i förtid, spela/kolla på spelet mer först dumfan. Sedan kan du säga vad du vill. Jag tycker att människor har blivit dummare på sistone. Allt ska vara politiskt, man väljer “sida” och en förprogrammerad åsikt direkt utan att tänka själv.
Sen finns det spel som är woke-skräp och sprider någon konstig agenda på bekostnad av annat. Men det skulle jag inte säga innan jag spelat klart ett spel som folk jobbat på i hundratusentals timmar.
__________________
Senast redigerad av MjShamona 2026-06-12 kl. 08:29.