Citat:
Ursprungligen postat av
Tranquility Bas
På vilket sätt skulle han ha utsätt sig själv till efterträdare? Inte precis så det fungerar att få hoppa in som ersättare i Riksdagen utan man måste stå på partiets riksdagslista i förra valet och sedan plockas ersättare in i den ordning man står på listan efter valet och med hänsyn till valkrets.
Nu satt väl SD i en liten rävsax eftersom dom svek överenskommelsen om kvittning och dom hade en avhoppad barnporrsledamot dan innan en viktig omröstning.
Hade man bara stått vid sitt ord tidigare hade det varit lugnt, men nu var dom tvungen att paniklösa.
Tycker dock det är väldigt sött att han berättar att han inte jagar så mycket längre eftersom dom andra i jaktlaget är döda, men inte för att han har mördat dom.
Det här kan nog vara min favorit bland SD-politikerna hittills. Jag får moderskänslor, men är glad att polisen gick in och plockade av honom, åtminstone, automatvapnen han hade.
Första topp-politikern inom SD som inte har nära band till Åkesson också, lite av en skräll, men som sagt hade dom lite tidspress. Jag tror det här kommer bli bra.