2026-06-02, 00:36
  #1
Medlem
Trodde nån redan skulle startat en tråd, men icke.

Så.

https://www.imdb.com/title/tt34991493/

Såpoperan Yellowstone fortsätter.
Den här gången är det Beth och Rip som har startat en egen ranch tillsammans med nån stray-kid från Yellowstone.
kommer inte ens ihåg vad han hade för roll där.
Iaf så brinner deras ranch i Montana ner och dom bestämmer sig för att köpa ett ställe i södra Texas istället.
Där blir dom granne med en en super-ranch familj med en hårdnackad kärring som boss.
Ed Harris är en sympatisk veterinär, män i boots och snygga bro-country brudar på rodeo.
Trodde jag skulle spy galla över Beth, men hon är än så länge, 3 avsnitt in rätt avskalad.
Citera
2026-06-04, 20:36
  #2
Medlem
discofunks avatar
Har sett de tre avsnitt som finns ute och tycker den är bra.
Gillar man Yellowstone gillar man nog denna.

Beth var min favorit i gamla serien så kul att hon och Rip fick en egen serie.
Och givetvis har Rip spöat någon plus lite annat som man kanske inte ska spoila.

Ungen de har känns 10 år äldre än den som de hade i Yellowstone.
Det kanske är samma skådis men de borde ha bytt för serien utspelar sig ju i direkt närtid efter förra serien.
Dessutom tycker jag att serien är som tråkigast när man får följa honom.
Men eftersom han börjat hänga med den där nya superranch-kärringens barnbarn så kommer det säkert utvecklas till något intressant som för serien framåt.

Kommer absolut fortsätta följa serien iaf.
Citera
2026-06-04, 21:20
  #3
Medlem
carminaburanas avatar
Detta är ju fruntimmerwestern, precis som yellowstone och alla de andra från den snubben. .. Trams.
Citera
2026-06-05, 10:58
  #4
Medlem
Il.Malizias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discofunk
Har sett de tre avsnitt som finns ute och tycker den är bra.
Gillar man Yellowstone gillar man nog denna.

Beth var min favorit i gamla serien så kul att hon och Rip fick en egen serie.
Och givetvis har Rip spöat någon plus lite annat som man kanske inte ska spoila.

Ungen de har känns 10 år äldre än den som de hade i Yellowstone.
Det kanske är samma skådis men de borde ha bytt för serien utspelar sig ju i direkt närtid efter förra serien.

Dessutom tycker jag att serien är som tråkigast när man får följa honom.
Men eftersom han börjat hänga med den där nya superranch-kärringens barnbarn så kommer det säkert utvecklas till något intressant som för serien framåt.

Kommer absolut fortsätta följa serien iaf.
Tror de kommenterade att det är samma unge, men att han åldrades typ 5 år på ett år när han kom in i puberteten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in