Citat:
Ursprungligen postat av
S.O.Stolp
ICA-Stig har onekligen tappat tempo.
Man har med ljus och lykta försökt hitta någon som kan fylla Mosessons skor. Problemet har väl varit att hitta någon som både är folkkär, och som är villig att bli betraktad som en sell-out de närmaste 5 åren. Nu blev det Tornving. Inte världens roligaste eller piggaste kille. Men det fick duga.
Nej särskilt rolig är inte Mikael Tornving men han skrattar hela vägen till banken!