Citat:
Ursprungligen postat av
noxtrei
önsketänkande kanske....men tänk o ligga i en sjukhussäng o höra nån sköterska propsa på att man SKA ta sina tio stesolid, inte bara en. doktorns order!

Eller så ligger du där i sängen och får inte din stesolid för hemtjänstkärringen mumsar upp den själv?
Är nog lika utbett över hela landet. Sommarvikarierna de tar in kommer direkt från gymnasiet. Varit med om de skickat någon utan medicin delegering, då det var dennes enda uppgift.
När en bekants pappa nyss gått bort hittades tomma läkemedelsförpackningar med hans namn på i en skogsdunge strax intill. Medicinskåpet var helt rensat.