2026-06-02, 12:41
Medlem
Vad är oddsen på att mongomedia Riks låtsas som ingenting?
Citera
2026-06-02, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Facebooken har jag inte sett, bilderna på Diversia är dock extremt explicita och man ser tydligt vem det är.

Spara gärna ner - kan bli gottiga bilder i denna skandal.
Citera
2026-06-02, 12:42
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Ingen person som kallar sig för feminist är en riktig SD:are.

Detta är alltså ingen SD:are, på sin höjd en pinsam infiltratör.
Citera
2026-06-02, 12:43
Medlem
Fleavmoes avatar
Så. Dags att kastrera MGM? För SD vill ju:

"...se tuffare tag mot pedofiler och sexualförbrytare. Därför lämnar vi in följande initiativärenden till Regionstyrelsen i dag:

1. Initiativärende om fördjupade bakgrundskontroller
av personal för att motverka sexuella övergrepp
2. Initiativärende om kastrering av grova
sexualförbrytare
3. Initiativärende om att inrätta en samordnare mot
sexuella övergrepp
4. Initiativärende om utökat stöd för sexualbrottsoffer

Det är vår plikt att försvara våra barn. Vad tycker du?"
Citera
2026-06-02, 12:43
Medlem
Stiert-Munnings avatar
En sak som är lite roligt är - och rätta mig om jag har fel här - det faktum att man måste sitta i två mandatperioder för att vara berättigad riksdagspension. Det är ju rätt surt att sitta i sju år och nio månader och sedan stupa på målsnöret.

Lol.
Citera
2026-06-02, 12:44
Medlem
Haha.. oavsett politisk färg, så handlar det i slutändan om personens preferenser

- bögring i örat
- "jämställdhetspolitisk talesperson" - kallar sig feminist
- https://www.youtube.com/watch?v=8IY34JPVJhI väl angelägen om att främja män inom förskolan

1. Varför gick han med i SD med dem åsikterna, ovannämnda?
2. Varför tyckte SD att en person med bakgrund som verkar skrika HBQT är en bra ide, då det gång på gång allt som oftast slutar med att det finns risk att de har intressen som inte är bra för barn och som samhället i stort är emot?
3. SD borde fundera på en utrensning av dessa typer, C-nyliberaler, bör hållas borta!
Citera
2026-06-02, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matrixmorpheus
Du menar att MSM skyddar Politiker som homom
Citera
2026-06-02, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antihumanist
Med tanke på att S är största partiet i Sverige så vore det ju underligt om det inte fanns äckeltyper i det partiet. Samma sak med M och SD som är ungefär lika stora.
Ja jag är inte förvånad, finns som sagt äckel i samtliga partier. Men mest i SD/C av nån anledning.

Sossarna hängs inte ut i mainstream vilket gör att de är lätta att missa om man befinner sig i en vänsterbubbla.

Dock är det väl fortfarande bara C som försvarar pedofiler (så länge de är homosexuella) och ger dem maktpositioner medan övriga partierna verkar mänskliga nog att inte tolerera pedofiler.

Nu var det från SD och således rätt uppenbart att han är körd. Vilket är i sin ordning. Tyvärr tror jag att SD riskerar att locka till sig peddos just eftersom de profilerat sig som "extra anti peddo" med samarbete med tex Dumpen. För vissa peddos kompenserar med "anti peddo aktivism".

Var ju ett fall i USA med en lokalpolitiker (tror han var republikan) som byggt hela sin karriär runt att skydda barn från peddos som förgrep sig på sin dotter. Kapten Klänning är väl ett annat exempel.
Citera
2026-06-02, 12:46
Medlem
Syrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Hade jag varit SDare hade jag varit mer bekymrad att det finns pedofiler i partiet. Som sitter i riksdagen. Och är gruppledare.

Som Michael nu bevisar är verkligheten inte så viktig.

Hursom, för att hålla sig till topic, vad för folk associerade han med och vilka arbeten brann han för? Kan behöva tas ett extra ögonkast där.
Citera
2026-06-02, 12:47
Medlem
Så jävla väntat att det var SD:are... Deras politiker är överrepresenterade när det gäller alla typer av brott och deras partiledning umgås med yrkeskriminella. Ett parti av kriminella och pedofiler för kriminella och pedofiler, inga andra skulle vara så dumma att de röstar på det packet.
Citera
2026-06-02, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matrixmorpheus

Det är för stort att ignorera. Sverige är en ankdamm och media älskar att skriva spaltkilometer om detta.
Citera
2026-06-02, 12:50
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Inte bara han. Verkar finnas flera HBTQ-aktivister inom partiet.

Frågan är varför SD tolererar HBTQ-aktivister i partiet.

Man vill väll neutralisera och passa in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in