2026-06-04, 21:02
  #985
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Det hade ju regnat. Däremot såg han förbannat sur ut med tanke på att Sverige ledde med 2-1. Såna mungipor kan man ha om de ligger under med 0-3
Han missa kvalitetstid med sin pojkvän.
Citera
2026-06-04, 21:02
  #986
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Finns ingen anledning för VNL att sitta på läktaren med keps OCH huva ovanpå. Jävla gangsterstil.

Rough childhood in the meanest hood known to man, vet du väl.
Citera
2026-06-04, 21:02
  #987
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Japp det gör det och Taha är extra speciell. Var enormt uppskattad både på och utanför plan här i Västerås innan han gick till MFF. Sjukt fin person!

Precis som löparen Mustafa Mohammed, också från Somalia. Så de finns!
Citera
2026-06-04, 21:04
  #988
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wickedc0re
Albin var rätt bra under Janne VM 2018. Men ja, otroligt begränsade som fotbollsspelare annars. En position vi alltid varit starka på är vår akilleshäl nuförtiden.
Albin var bra. Gillade honom och hans sätt att driva med bollen. Hjalmar Ekdal måste fått sin plats via förbundet på något sätt. Kanske Källström eller Larsson som fixat in honom pga familjebanden?
Citera
2026-06-04, 21:04
  #989
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TornstromMy
pinsamt 2-2

Ekdal som kom in och sabbade det?
Såg inte målet
Citera
2026-06-04, 21:04
  #990
Medlem
Lastbils avatar
Nu taggar vi för ett intressant afrikanskt möte mellan Frankrike och Elfenbenskusten!
Citera
2026-06-04, 21:04
  #991
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs

Kanske Källström eller Larsson som fixat in honom pga familjebanden?
Nä du skojar.
Citera
2026-06-04, 21:05
  #992
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastbil
Nu taggar vi för ett intressant afrikanskt möte mellan Frankrike och Elfenbenskusten!
Hahahahaa
Citera
2026-06-04, 21:05
  #993
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Frågetecknen är enorm....
Citera
2026-06-04, 21:05
  #994
Medlem
PlanetCaravans avatar
Man spelar till den sista visselpipan. Det lärde jag mig som femåring!
Citera
2026-06-04, 21:05
  #995
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Ekdal som kom in och sabbade det?
Såg inte målet
De sägs så, såg bara att de blev mål :P
Citera
2026-06-04, 21:05
  #996
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Rough childhood in the meanest hood known to man, vet du väl.

Han är kapten och ska föregå med gott exempel.

Nåväl. Liksom i Norgematchen en rejäl uppryckning i andra. Tyvärr räckte det inte hela vägen fram till seger, men Gyöken gör det han ska, och fint att inhoppare får göra mål också. Blir huvudbry för Potter att komponera en startelva mot Tunisien, men jag utgår från att åtminstone Nygren, Isak och Gyöken är självskrivna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in