Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
Du ser tydligen inte skillnaden mellan ett Fprmel 1 race och ett hyrkart-race med 50 år gamla gubbar heller.
Nej så länge det blir mål.
Mål vinner matcher som Erik Hamrén sa...
För om du förlorar med 3-2 kan man inte komma och säga "Vi gjorde en bra match.."