Så där ja! Nu får vi hoppas PSG för 2-1 inom kort, gärna 3-1 så blir det max speltid för Göken!
Att de förlorar kan sedan skyllas på att de startade med tysken istället!
Edit han blev inbytt precis när man skrev! Japp nu får det bli att hålla på Arsenal och han han målar