2026-06-02, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Ge snubben lite tid. Han har för helvete haft cancer och du tänker på sex. Idiot.
du talar till en kvinna.
vi vet dessutom inte vad denna dam väger heller, kan ju spela in lite gissar jag

mvh
Citera
2026-06-02, 21:46
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akesson7924
Okej om han nu inte tänder på mig varför lämnar han mig då inte och letar upp en kvinna han tänder på. Det är inte särskilt rätt mot varken han själv eller mot mig att fortsätta i ett sådant förhållande. Eller?!

Du kanske är bra på andra sätt?

Många fortsätter i förhållanden med partners de inte tänder på. Antagligen är det vanligare att kvinnan inte tänder på mannen.
Citera
2026-06-03, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Nej han är inte otrogen bara att han inte känner för att ligga. Sen att han slaknar när du rider. Du kanske är för våt eller inte spänner tillräckligt med musklerna om han penis.
Brukar tjejer ens göra det?

Nej hon är väl för torr för att han är slak då
Citera
2026-06-03, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Ge snubben lite tid. Han har för helvete haft cancer och du tänker på sex. Idiot.
Det är några år sedan han blev friskförklarad från sin cancerdiagnos.
Citera
2026-06-03, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH

Många fortsätter i förhållanden med partners de inte tänder på. Antagligen är det vanligare att kvinnan inte tänder på mannen.
Det får man fråga honom. Jag tycker det. Han kanske tycker att det är sjukt bekvämt att jag tar hand om hemmet. Men varför friar man då undrar jag.
Citera
2026-06-03, 13:31
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BananaChiquita
Brukar tjejer ens göra det?

Nej hon är väl för torr för att han är slak då

Finns vissa kvinnor som är galet bra att krama fittan. Sen andra som inte ens vet att det går att träna.

Ja kan ju vara att hon är för torr med.
Citera
2026-06-03, 14:05
Medlem
Vem vill ligga med samma person år efter år? Man tröttnar
Citera
2026-06-03, 15:18
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2026-06-05, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Finns vissa kvinnor som är galet bra att krama fittan. Sen andra som inte ens vet att det går att träna.

Ja kan ju vara att hon är för torr med.
De gör inte det aktivt
Citera
2026-06-07, 20:26
Moderator
OceanDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH

Citat:
Ursprungligen postat av akesson7924
Det får man fråga honom. Jag tycker det. Han kanske tycker att det är sjukt bekvämt att jag tar hand om hemmet. Men varför friar man då undrar jag.
Jag känner till ett fall där den ena gav upp då den andra var totalt ointresserad.

Sedan är det rätt sjukt att man inte pratar lite eller är överens på något sätt hur man vill ha det. Även om det är svårt att ta upp så är det ju ännu viktigare att bara ta upp det så slipper man en mina om så är fallet.

Att man friar är en sak du ska ta ställning till och är en helhet där han kanske älskar dig för den du är. Sex och frekvens är en annan sak. En del vill inte ha och andra vill ha det konstant men enligt statistiken finns ett genomsnitt så det kan vara bra att veta ungefär hur ofta är normalt och kanske om det ändras "lite" över tid. Men från 0 - 100 tror jag inte på.
Citera
2026-06-09, 19:48
Medlem
Pinnzs avatar
Testosteronnivåerna påverkar ju absolut lusten. Testikelcancer kan ju påverka produktionen så kan vara en bra ide att gå till Vårdcentralen och se över dem, om ni inte redan har koll på det. Men för det via vården. Sånna kosttillskott för ändå ingen skillnad om man inte har brist. De testosteron preparat jag har sett har varit injektioner man ger i sätesmuskeln.

Det låter också som att det kan vara depression. Det är vanligt bland canceröverlevare och kan påverka lusten till saker i stort men även sex. Även läkemedel kan påverka sexlusten.

Att han inte tar på sitt kön kan ju peka på någon slags ovilja mot sin egen kropp? Kanske prata lite om hans tidigare erfarenheter. De har kanske varit dåliga eller om det finns något trauma där eller nåt.

Får han huvudvärk av den tabletten han har nu så testa en annan, de finns i lite olika varianter. Eller testa ta alvedon samtidigt.

Ett alternativ är också att ni kommer överens om att du får ligga med andra. Så kan ni ha ert bra förhållande, ha sex när båda vill och du får vad du behöver/vill ha på annat håll.

Penisstorlek påverkar inte sexlusten.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in