Tja! Nej hade inte tänkt göra det för att stötta ungdomen direkt, bara att jag och frugan har som tradition att kika på minst en teateruppsättning om året (hennes initiativ) tänkte om denna kunde vara värd att se, till mors dag kanske? Är kanske lite orolig över kvalité men kanske får gå på nästa uppsättning om ingen har sett och kan dela med