Citat:
Ursprungligen postat av
kyrkstocken
Fast det där låter som en riktig mardröm.
När jag såg rubriken tänkte jag på drömmar som man kan ha när man mår psykiskt sämre. Jag har hört att andra också lagt märke till de.
Drömmar som är så far out och man har bara sådana när man mår psykiskt sämre. Jag kan inte beskriva dom bättre.
Att skriva i trådstarten som jag gjorde "Att drömma obehagliga drömmar som inte känns som mardrömmar är fascinerande" blir lite motsägelsefullt, då mardrömmar är obehagliga drömmar. Men det är väl brukligt att känslan när man vaknar speglar den man hade under drömmen? Normalt sett brukar jag ha starka obehagskänslor när jag vaknat efter drömmar likt den jag beskrev i ts.