2026-06-09, 19:23
Medlem
[quote=Leland1979|95068184]
Du menar att stödet för Ukraina minskar bara för att ni rysshoror vill det?
Wow du är endå en riktig internettuffing. Fjant
Citera
2026-06-20, 02:41
Medlem
semen.12s avatar
Ukraina ett C-land knappt bättre än Syrien

Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
Regeringen har hitintills skänkt ca 130 miljarder till Ukraina och fortsätter festandet med 16 gripen-plan, medans vården , skolorna , vägbyggen etc mer eller mindre kollapsat i sverige , det satsas nästan enbart på bidrag till invandrare och ukraina nu.
Era tankar runt detta ?
Jag står för mina åsikter. 1986 var jag 22 år.
Rumänien Bulgarien Moldavien och Ukraina är än idag
Riktiga SKIT länder.
Sveriges folkomröstning om EU-medlemskap hölls den 13 november 1994. Resultatet blev en knapp seger för ja-sidan, där 52,3 procent röstade för ett medlemskap och 46,8 procent röstade nej, vilket ledde till att Sverige gick med i Europeiska unionen
Redan 1994 var jag livrädd för att forna SOVJET länder skulle skapa stora problem och skada ekonomin.
2022 när Putin gick in i Ukraina tänkte jag detta är snart över.
Jag vet ärligt inte varför mitt Svenska folk sätter sig i skuld för ett folk som är mest kända för sina horor och en omfattande korruption?
Senast redigerad av semen.12 2026-06-20 kl. 02:44.
Citera
2026-06-20, 02:52
Medlem
semen.12s avatar
I stand by my opinions. In 1986 I was 22 years old.
Romania Bulgaria Moldova and Ukraine are still today
Real CRAP countries.
Sweden's referendum on EU membership was held on November 13, 1994. The result was a narrow victory for the yes side, where 52.3 percent voted for membership and 46.8 percent voted no, which led to Sweden joining the European Union
I was already terrified in 1994 that former SOVIET countries would create big problems.
In 2022 when Putin entered Ukraine I thought this will soon be over.
I honestly don't know why my Swedish people are putting themselves in debt for a people who are best known for their whores and extensive corruption?
Citera
2026-06-20, 03:31
Medlem
semen.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
Regeringen har hitintills skänkt ca 130 miljarder till Ukraina och fortsätter festandet med 16 gripen-plan, medans vården , skolorna , vägbyggen etc mer eller mindre kollapsat i sverige , det satsas nästan enbart på bidrag till invandrare och ukraina nu.
Era tankar runt detta ?

Jag vet att två generationer äldre Svenskar än mig hjälpte grannländer som Finland, Lettland och Estland på 40 talet
Men Ukraina har aldrig varit ett land som vi har haft kontakt med eller brytt oss om tidigare?
Jag vet att runt 1996 - 2003 var det många kvinnor som sålde sina kroppar från Ukraina och Rumänien runt om i världen, Jag minns även att man sade ska du göra affärer med Ukraina måste du muta dig fram. BIG TIME

Män som inte hade råd att resa till Thailand för 25 år sedan skrev brev till kvinnor i Ukraina och hoppades på postorder fruar.
Fram tills 2025 har jag inte hört något bra om Ukraina alls.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in