Citat:
Ursprungligen postat av
HugoStieglitz
Precis, lagen är emot allt sexköp, även det som sker i samförstånd. Med andra ord handlar det inte bara om att vara emot trafficking. Det är en moraltantslag.
varför är du så angelägen och pröjsa för sex när du kan lägga pengarna på annat eller dina barn om du har några och ha sex utan att pröjsa finns ju ingen som helst anledning inte någon vidare höjdare att haft sex med en sexpartner du pröjsa för att du ska få sex. Vissar ju bara på vilken jävla amatör man är när de gäller sex och få sex. Varför totalt skämma ut sig? Oavsett sexköpslagen skulle finnas eller ej skulle du vara rätt värdelös om du måste köpa sex. Ända trista är att de inte förbjudit försäljning av sex