2026-05-26, 03:49
Avstängd
Såg två fåglar para sig. Jag blev inte tänd av det såklart. Eller jo lite. Fan vad han satte på henne. Bara någon minut.
Citera
2026-05-26, 04:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Vem fan bryr sig efteråt? När själva knullandet pågår är det skönt och kul. Vem skall läsa dagboken? Anne Franks dagbok? (no disrespekt för henne)
Knullandet är kul
Men du har rätt i att jag inte läst en sida av hennes verk när jag knullat någon.
Citera
2026-05-26, 07:54
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySamhall
Nej. Aldrig. Har dock en medicinsk dagbok som är extremt detaljerad.

Citat:
Ursprungligen postat av XY3000

Ja den håller jag med stenkoll på

Jo, och jag kommer nog att bli lite likadan.

För när du blir äldre så dyker det väl inte upp nya spännande partners direkt, utan bara nya spännande sjukdomar.

Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Du kan lägga ner alla förklaringar nu och vila i ro. Hela flashback är fullständigt införstådd i hur desperat du hela ditt liv varit när det kommer till fitta.
Vi förstår ❤️

Hehehe, fast kan man göka så gör man väl det, i alla fall som snubbe. Och det där verkar vara något som ni fruntimmer inte förstår er på.
Citera
2026-05-26, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Nej, det är väl bara ungdomar under 18 år som gör det!
Rätt ! Man minns på äldre dag att att det var jättebra fröken Sverige var fin osv !
Citera
2026-05-26, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Gjorde det en gång i tiden. Blev dock tvungen att elda upp den efter jag kom hem en dag och min brud satt och läste den. Problemet var väl egentligen inte boken utan att inte hon var den sista i den.
Nu fick jag en jobbig flashback när ett ex frågade om inlogg på min dator så hon kunde jobba hemifrån mig en dag. Det fick hon.. Glad i hågen så åkte jag till jobbet efter ett morgonknull..
En stund senare så droppar det in ett och annat mess i min lur om det ena och det andra hon fann i datorn. Det var tacken det! Mitt förtroende för kvinnor droppade en del efter det.
Citera
2026-05-26, 09:42
Medlem
Nej verkligen inte, låter väldigt omoget
Citera
2026-05-26, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Nu fick jag en jobbig flashback när ett ex frågade om inlogg på min dator så hon kunde jobba hemifrån mig en dag. Det fick hon.. Glad i hågen så åkte jag till jobbet efter ett morgonknull..
En stund senare så droppar det in ett och annat mess i min lur om det ena och det andra hon fann i datorn. Det var tacken det! Mitt förtroende för kvinnor droppade en del efter det.

Var det porr eller mer personligt hon fann?
Citera
2026-05-27, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Var det porr eller mer personligt hon fann?
Det var mer privat sedan innan vår relation. Så inget hon behövde lägga sig i.
Citera
2026-05-27, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Det var mer privat sedan innan vår relation. Så inget hon behövde lägga sig i.

Körde hon på samma koncept?
Vettifan, låter inte mysigt med vetskapen om att ens käreste samlar på intima stunder från en svunnen tid.
Citera
2026-05-29, 19:32
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flenzenstock
Skriver ni knulldagbok? Alltså en dagbok där ni antecknar allt om när ni knullat. Med vem det var, tid, hur länge det pågick, hur ni knullade. Om det var bra eller dåligt.

Vad skriver ni i den? Hur länge har ni hållt på? Vill ni pasta lite delar av den här?

Jag har fört dagbok de senaste tre åren.. vad är du intresserad av?

Har tyvärr inte skrivit speciellt detaljerat och inte heller sammanställt någon statistik. Men i breda drag kanske jag kan besvara dina frågor. Gift sedan 15 år med tonårskärleken 40+ fyra barn. I åldrarna 5-15.. inga större äventyr alltså
Citera
2026-05-29, 19:43
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Jag har fört dagbok de senaste tre åren.. vad är du intresserad av?

Har tyvärr inte skrivit speciellt detaljerat och inte heller sammanställt någon statistik. Men i breda drag kanske jag kan besvara dina frågor. Gift sedan 15 år med tonårskärleken 40+ fyra barn. I åldrarna 5-15.. inga större äventyr alltså

Din bok kanske blir nya Berts dagbok för vuxna människor 🙂
Citera
2026-05-29, 20:26
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Din bok kanske blir nya Berts dagbok för vuxna människor 🙂

Asch. Fick en sån 10årsdagbok av frun och den blev snabbt en dagbok kring vårt sexliv.. skriver förstås allt annat som händer också och det är typ tre rader per dag. Men har ett system med bokstäver i marginalen som gör att jag ändå hyfsat snabbt kan få lite överblick. Antecknar om hon kommer, speciella ställningar, udda platser och om det är på morgon eller kväll.

Men visst kanske kan skriva en motsvarande bok som Amanda Romares "Judas"!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in