Citat:
Hon pissar på alla som blivit våldtagna på riktigt. Jag kan inte sätta mig i hennes eller hans sits men det känns verkligen som det på nåt sätt var planerat eller att hon överdrev det hela.
Ja men tror du att denna kvinna inte såg 200k lätta pengar? En känd rappare. Ord mot ord. Hon vinner lätt på walkover.
Många svenska tjejer idag är sjuka i huvudet, vad som orsakat deras sjukdom vet jag inte, men jag tror skolväsendet är en gigantiskt bidragande faktor. Psykopati helt enkelt.
Jag tycker det är sjukt att bli plaskvåt efter någon ap-rappare. Men det innebär inte att han bör sitta i finkan för att han satt på hennes degenererade gener. Bevisföringen för våldtäkt måste vara rigorös och galet underbyggd innan någon man sitter i finkan. Vi kan fan inte ha ett samhälle där ord mot ord leder till finkan för helvete. Hoppas det blir överklagat.
Många svenska tjejer idag är sjuka i huvudet, vad som orsakat deras sjukdom vet jag inte, men jag tror skolväsendet är en gigantiskt bidragande faktor. Psykopati helt enkelt.
Jag tycker det är sjukt att bli plaskvåt efter någon ap-rappare. Men det innebär inte att han bör sitta i finkan för att han satt på hennes degenererade gener. Bevisföringen för våldtäkt måste vara rigorös och galet underbyggd innan någon man sitter i finkan. Vi kan fan inte ha ett samhälle där ord mot ord leder till finkan för helvete. Hoppas det blir överklagat.
Hon kanske ville ha sex med honom och därför följde hon med in på rummet men hon kan ha ångrat sig efter allt hände då hon var påverkad, full och trött.
Det är ett komplex scenario men helt ärligt så tror jag inte på att Asme gjort detta utan hennes vilja. Han har för mycket att förlora och är smartare än detta och var till och med försiktig med att tolka vad hennes intentioner var (om hon vill ha sex eller inte). Vem fan skulle vilja fingra en tjej medan hon sover? Alla har olika saker som de tänder på men i detta scenariot är sannolikheten låg att han gjorde det medan hon sov. Hon var full, de höll på och så somnade de efter och hon vaknade senare av chock och förstod inte riktigt vad som hade hänt.
Trycket av sina vänner påverkar detta också. Hon berättade direkt vad som hade hänt (vad hon tror hade hänt / hur hon tolkade att det hade hänt) och så pushade de henne att anmäla och gå vidare med detta, det blir då enklare för henne att tro på detta.
Som sagt, jag kan inte sätta mig in i vad som faktiskt hände och om hon blev utsatt så är domen rättvis och så förtjänar hon rättvisa. Men, det var hon som ville gå till hans rum, det var hon som var flörtig och hela det köret.
Svenska rappare har det inte svårt med tjejer, personligen gillar jag varken Asmes musik eller som person men ingen förtjänar att få ens liv förstörd på detta sättet pga något som kanske inte är sant, speciellt med svaga bevis.