2026-07-04, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bilda
Nej det är tyvärr KH och BH,s dotter som är offret så nu kan ni sluta spekulera över det.

Ja jag vet det här då jag tyvärr är släkt med aset som gjorde skiten och har jagat tillsammans med KH ute på hans gård.

Kan bara beklaga att straffet vart alldeles för lågt enligt min mening.

Hemskt! Var det deras enda barn?
Citera
2026-07-04, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Låter helt otroligt ju? Så henne biologiska föräldrar har alltså hjälpt till Tommy att våldta henne i så många år? Hur kunde dem? Går inte att förstå

Bor de på samma gård? Har de fått betalt el vad är det frågan om?
Nej dom bodde ca 3 mil ifrån varann.
BH bodde på och drev sin fars gård tillsammans med KH och under tiden dom drev gården så starta KH typ en entreprenadfirma med en grävmaskin där huvudfokus låg på att installera avloppstankar och TK hade redan en egen firma där han gick på fskatt som allt-i-allo gubbe så det var någ så KH och TK lärde känna varandra.

Vi vet inte hur det ligger till med betalning eller så men mycket som inte hänger ihop i den här katastrofen.

Det enda jag vet är att vi som kände dessa tre vart rätt överrumplade när vi fick veta vad som hänt och det enda vi hoppas nu är att dottern får den hjälp och stöd som hon behöver och att hon bor hos någon som kommer ta väl hand om henne och låta hennes fortsatta uppväxt vara lugn och trygg
Senast redigerad av bilda 2026-07-04 kl. 10:35.
Citera
2026-07-04, 10:26
Medlem
Citat:
Hemskt! Var det deras enda barn?
BH,s enda KH har en dotter sen ett tidigare äktenskap men den dottern bode med mamman
Citera
2026-07-04, 10:40
Medlem
Citat:
Nej dom bodde ca 3 mil ifrån varann.
BH bodde på och drev sin fars gård tillsammans med KH och under tiden dom drev gården så starta KH typ en entreprenadfirma med en grävmaskin där huvudfokus låg på att installera avloppstankar och TK hade redan en egen firma där han gick på fskatt som allt-i-allo gubbe så det var någ så det började.

Vi vet inte hur det ligger till med betalning eller så men mycket som inte hänger ihop i den här katastrofen.

Det enda jag vet är att vi som kände dessa tre vart rätt överrumplade när vi fick veta vad som hänt och det enda vi hoppas nu är att dottern får den hjälp och stöd som hon behöver och att hon bor hos någon som kommer ta väl hand om henne och låta hennes fortsatta uppväxt vara lugn och trygg

Förstår att ni måste vara chockade. Jag som ser det utifrån har jättesvårt att förstå att en svensk familj med ett barn behöver sälja sitt barn för att få ekonomin att gå ihop. Det kan ju heller inte handla om bortgifte.

Jag tänker att det antingen måste vara typ som ättikefallet ”att man hatar sitt barn och ej har anknytning vill göra hen illa” eller att det är någon form av sexuell störning ”man tänder på att någon blir någon sexuellt för att själv hetsas upp”

Detta är ju heller ingen engångsgrej jag läste fup och han har ju våldtagit henne oralt, vaginalt, analt på massa platser tex gått och duschat ihop med henne osv. Liksom vilket förälder låter en vän/kollega/granne av motsatt kön duscha med ens dotter?

Vill du berätta lite mer om hur dessa personer är? Har de alkoholproblem el liknande? Är de lågbegåvande? Naiva? Är de pengargiriga? Har de stor umgängeskrets? Vad jobbar mamman med? Hur har du sett att relationen mellan föräldrarna och dottern varit?
Citera
2026-07-04, 11:11
Medlem
Citat:
Vill du berätta lite mer om hur dessa personer är? Har de alkoholproblem el liknande? Är de lågbegåvande? Naiva? Är de pengargiriga? Har de stor umgängeskrets? Vad jobbar mamman med? Hur har du sett att relationen mellan föräldrarna och dottern varit?

Ja du, BH va busschaufför och körde skolbarnen ute i Sank Anna. KH va på rätt många ställen när han inte behövdes på gården eller när det var ont om grävjobb.
BH vist man märkte att hon kanske inte riktigt hade alla hästar hemma men varje gång jag var där ute så verka hon va riktigt moderlig mot sin dotter, när det vankades mat eller kaffe så va alltid dottern med och hjälpte till antingen det var bakning eller kryddning. KH ja han har ett jävla humör och kort stubin vilket också lätt till att han varit åtminstone på 8 olika arbetsplatser under dom fem åren jag va i kontakt med dom, jag tror jag började jaga med honom runt 2015 och sista gången jag hjälpte honom va våren 2020 och jag såg inget annat än två kärleksfulla föräldrar under den tiden.
TK har jag känt eller kände jag under hela min uppväxt och han va väl typ lite som drängen Alfred i Emil, glad skämtsam.

Det är därför den här historien är så fruktansvärd för det är så långt ifrån deras karaktärer.
Senast redigerad av bilda 2026-07-04 kl. 11:15.
Citera
2026-07-04, 21:50
Medlem
Citat:
Ja du, BH va busschaufför och körde skolbarnen ute i Sank Anna. KH va på rätt många ställen när han inte behövdes på gården eller när det var ont om grävjobb.
BH vist man märkte att hon kanske inte riktigt hade alla hästar hemma men varje gång jag var där ute så verka hon va riktigt moderlig mot sin dotter, när det vankades mat eller kaffe så va alltid dottern med och hjälpte till antingen det var bakning eller kryddning. KH ja han har ett jävla humör och kort stubin vilket också lätt till att han varit åtminstone på 8 olika arbetsplatser under dom fem åren jag va i kontakt med dom, jag tror jag började jaga med honom runt 2015 och sista gången jag hjälpte honom va våren 2020 och jag såg inget annat än två kärleksfulla föräldrar under den tiden.
TK har jag känt eller kände jag under hela min uppväxt och han va väl typ lite som drängen Alfred i Emil, glad skämtsam.

Det är därför den här historien är så fruktansvärd för det är så långt ifrån deras karaktärer.

Mam tänker ju ändå spontant att en pappa med kort stubin hellre Hade nitat den där Tommy efter första incidenten och åkt för misshandel istället för att vänta och åka för medhjälp istället
Citera
2026-07-05, 08:01
Medlem
Citat:
Mam tänker ju ändå spontant att en pappa med kort stubin hellre Hade nitat den där Tommy efter första incidenten och åkt för misshandel istället för att vänta och åka för medhjälp istället

Ja, när jag fick veta det här så var jag först rätt skeptisk till att KH va misstänkt för medhjälp. Jag va hundra på att det va minst grov misshandel alternativt mordförsök men tyvärr inte.
Citera
2026-07-05, 13:01
Medlem
Någon som har domen så man kan kika på den?
Citera
2026-07-05, 14:13
Medlem

Citat:

Nu är ju allt sekretess belagt ang deras inblandning och domen kommer överklagas vad jag förstår. Men läser man vilka paragrafer och stycken de två är dömda enligt så kan det även handla om att de inte varit tillräckligt uppmärksamma och då heller inte sett till att dottern blivit skyddad. Varför i hela friden skulle de helt plötsligt börja vara medhjälpare efter 5 år? (De är dömda för de sista 5 tillfällena, inte för alla år innan.) Det är fan inte rimligt att de verkligen är inblandade medvetet
Citera
2026-07-05, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abj

Nu är ju allt sekretess belagt ang deras inblandning och domen kommer överklagas vad jag förstår. Men läser man vilka paragrafer och stycken de två är dömda enligt så kan det även handla om att de inte varit tillräckligt uppmärksamma och då heller inte sett till att dottern blivit skyddad. Varför i hela friden skulle de helt plötsligt börja vara medhjälpare efter 5 år? (De är dömda för de sista 5 tillfällena, inte för alla år innan.) Det är fan inte rimligt att de verkligen är inblandade medvetet

Nej det ska va omöjligt att dom är medhjälpare. Jag har som sagt umgåtts med den familjen en hel del då jag både jagat med KH och även hjälpt honom på gården och vet hur rak och ärlig deras dotter va så fort någon antingen mobbade henne i skolan eller på något sätt gjorde henne illa och jag har sett hur KH reagerar då så hur det här har kunnat pågå så länge är något jag inte häller kan förstå.
Citera
2026-07-08, 08:56
Medlem
tr1ppymates avatar
Verkar inte som det skrivits i detta forum men för dom som inte vet är det 2 dömda till 5 års fängelse föreldrar till flickan, helt jävla stört hur man kan tillåta detta hända sitt eget barn
Citera
2026-07-08, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tr1ppymate
Verkar inte som det skrivits i detta forum men för dom som inte vet är det 2 dömda till 5 års fängelse föreldrar till flickan, helt jävla stört hur man kan tillåta detta hända sitt eget barn

Rätten måste ha mycket på fötterna om de fått 5 år för medhjälp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in