Citat:
Ursprungligen postat av
bilda
Nej dom bodde ca 3 mil ifrån varann.
BH bodde på och drev sin fars gård tillsammans med KH och under tiden dom drev gården så starta KH typ en entreprenadfirma med en grävmaskin där huvudfokus låg på att installera avloppstankar och TK hade redan en egen firma där han gick på fskatt som allt-i-allo gubbe så det var någ så det började.
Vi vet inte hur det ligger till med betalning eller så men mycket som inte hänger ihop i den här katastrofen.
Det enda jag vet är att vi som kände dessa tre vart rätt överrumplade när vi fick veta vad som hänt och det enda vi hoppas nu är att dottern får den hjälp och stöd som hon behöver och att hon bor hos någon som kommer ta väl hand om henne och låta hennes fortsatta uppväxt vara lugn och trygg
Förstår att ni måste vara chockade. Jag som ser det utifrån har jättesvårt att förstå att en svensk familj med ett barn behöver sälja sitt barn för att få ekonomin att gå ihop. Det kan ju heller inte handla om bortgifte.
Jag tänker att det antingen måste vara typ som ättikefallet ”att man hatar sitt barn och ej har anknytning vill göra hen illa” eller att det är någon form av sexuell störning ”man tänder på att någon blir någon sexuellt för att själv hetsas upp”
Detta är ju heller ingen engångsgrej jag läste fup och han har ju våldtagit henne oralt, vaginalt, analt på massa platser tex gått och duschat ihop med henne osv. Liksom vilket förälder låter en vän/kollega/granne av motsatt kön duscha med ens dotter?
Vill du berätta lite mer om hur dessa personer är? Har de alkoholproblem el liknande? Är de lågbegåvande? Naiva? Är de pengargiriga? Har de stor umgängeskrets? Vad jobbar mamman med? Hur har du sett att relationen mellan föräldrarna och dottern varit?