2026-09-24, 12:33
Medlem
Hovrätten
TC 12 år
BH 3 år
KH frikänd
Citera
2026-09-24, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secrettlife
Hovrätten
TC 12 år
BH 3 år
KH frikänd
Hur kan KH bli frikänd?
Han får säkert massa pengar för den tiden han setat inne också
Citera
2026-09-24, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PJhunts
Tingstätten använde ca 700 sidor av fup i själva verket är den dubbelt så stor så nog finns det bevis på de 3 åtalade.
Men det verkar som att vissa vill tro att dom är oskyldiga. Att det kan bli ett kortare staff absolut iaf för BH och KH.
Och att M sedan lider äv sthlm syndromet verkar vissa blunda för också.
Men imorgon kommer HR att offentlig göra deras dom så då kommer facit.
Ingen kommentar från dig än? Förvånande…
Citera
2026-09-24, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sigfrid26
Hur kan KH bli frikänd?
Lite konstigt att det var inga problem att säga att de var skyldiga eftersom de blev dömda, tydligen mycket svårare att backa och inse att tingsrätten inte hade på fötterna. Jag hoppas att BH får resning och frias även hon
Citera
2026-09-24, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abj
Det är väl ganska enkelt att jag inte skrivit något, jag jobbar om dagarna. Sen har jag inte läst domen ännu så har inte så mycket att tillägga ännu.
Men att TK får sitt straff är bra
Att sedan BH döms till 3 år istället för 5 är bra för hennes skull.
Att sedan KH frikänns helt är en gåta för han kan omöjligt vara helt utan vetskap om vad som pågått då detta påbörjades långt innan han började ligga borta på jobb.
Citera
2026-09-24, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PJhunts
Det är väl ganska enkelt att jag inte skrivit något, jag jobbar om dagarna. Sen har jag inte läst domen ännu så har inte så mycket att tillägga ännu.
Men att TK får sitt straff är bra
Att sedan BH döms till 3 år istället för 5 är bra för hennes skull.
Att sedan KH frikänns helt är en gåta för han kan omöjligt vara helt utan vetskap om vad som pågått då detta påbörjades långt innan han började ligga borta på jobb.
Spännande, du kanske skulle läsa lite om hur pedofiler ”jobbar” och hur otroligt ovanligt det är att någon märker att det är något fel efter barnen inte vågar berätta. Och Stockholms syndromet är i det här fallet isåfall mot TC, ingen annan, det är han som är förövaren.
Citera
2026-09-25, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secrettlife
Hovrätten
TC 12 år
BH 3 år
KH frikänd
Det är trist att höra
Citera
2026-09-25, 00:13
Medlem
Citat:
En har ju förståt på flickan att de vetat för hon sa det till utredarn ock det kom ju fram i de pappren. Man kan ju läsa sig till mycket i den där "fup"
Lyssna på flickan va hon sa så vet en att de är skyldiga alla
Det är synd att ingen lyssna på flickan
Du kan ta ock läsa lite med
Citera
2026-09-25, 00:15
Medlem
Citat:
Hur kan KH bli frikänd?
En hade ju hopp att de skulle skydda flickan från de där men icket
Citera
2026-09-25, 05:12
Medlem
Citat:
Hur kan KH bli frikänd?

Frikänd, ja
Oskyldig, tveksamt
Svårt att tro att en så extremt kontrollerande människa som K inte vet vad som pågår hemma oavsätt om han jobbar borta eller inte
Citera
2026-09-25, 05:41
Medlem
Citat:
Spännande, du kanske skulle läsa lite om hur pedofiler ”jobbar” och hur otroligt ovanligt det är att någon märker att det är något fel efter barnen inte vågar berätta. Och Stockholms syndromet är i det här fallet isåfall mot TC, ingen annan, det är han som är förövaren.
Du skyddar verkligen KH med näbbar och klor, kan tro du är släkt med han.
Han är bådr manipulativ, våldverkande i nära relation, använder sig av psykisk terror mot familjen. Det finns brev där M ber sin mor att erkänna brott för att KH ska bli fri.
Han har styrt familjen med järnhand, hsn är frikänd men inte oskyldig. Och det finns dom som hälsat på som sett vad som pågått, här hela fsmiljen varit hemma, och dessa har vittnat i rättegången också.
Citera
2026-09-25, 08:06
Medlem
Citat:
Du kanske skulle läsa på lite om våld i nära relation.
Har du umgåtts tillräckligt länge m K så har du sett hur han svartnar i ögonen när M kittlar honom för mycket eller kramar för hårt så han får ont i nacken.
Då har du hört när han säger Bs namn på ett visst sätt och hur hon stelnar till och blir tyst.
Hur maten eller fika plötsligt är slut och alla går ut utom K och helt plötsligt så har B huvudvärk och inte kommer med ut.
Att han skulle vara oskyldig är det bara manipulerade människor som tror som fortfarande köper vad han säger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in