2026-06-10, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Nu är ju hans hemland Sverige så ta lite
Jävla ansvar för trafiken här! Låt inte galningar köra
Så jag blir svart om jag flyttar till Kenya...
För genomet byts ut. Folk är fan dummare än tåget här.
Citera
2026-06-10, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Så jag blir svart om jag flyttar till Kenya...
För genomet byts ut. Folk är fan dummare än tåget här.

Han flyttade inte hit och blev hit utan föddes här vit tom jäkligt vit är han
Citera
2026-06-10, 23:10
Medlem
Placeholders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Placeholder
Det har varit lugnt i nästan en vecka men nu verkar bmw-människorna kommit tillbaka från Eid al-Adha men det kryllade(ja relativt för sverige) också av polis så alla rullade för det mesta lugnt omkring till synes. Troligtivs förbereder väl Malmö för studentfirandet, de har tydligen redan stängt av luftkastellet.
Men efter studenten när polispengarna är slut så lär det nog bli kaos igen kan man tänka sig.
Som sagt, studenten har dock inte hunnit ta slut än men pengarna för polisen verkar helt borta. Folk kör genom rödljus hela tiden igen och gasar som galna, hänger ut ur bilarna. Polisen orkade knappt en vecka ta hand om problemet... har inte sett en enda polis idag.
Citera
Igår, 05:59
Medlem
Citat:
Det är du som driver rasbiologi i en tråd om körkort. Självklart skulle man dragit körkortet efter första incidenten.

Man kan heller inte vara inavlad när föräldrarna kommer från olika delar av världen.

Nej, jag driver inte "rasbiologi". Däremot har jag i två inlägg reagerat på dina desperata försök att vitmåla gärningsmannen.

Och nej, detta är inte en tråd om körkort.
Missat det? Det handlar om en tragisk händelse som mycket väl hade kunnat hända även om GM vore körkortslös. Respekten för regler är minimal i en förlorad stad.

Det känns mer som om du är den som är fixerad vid "ras" utan att riktigt förstå sammanhanget.

Andra inser att kusingifte över generationer och satt i system eroderar ner gruppens anlag till skit, och ett enda gifte utanför gruppen/klanen/släkten inte reverserar tusen år av idioti.

Man kan också fundera över om det verkligen är de psykiskt mest stabila individerna här i Sverige som väljer att gifta sig ner till en oreformerad medeltid med religiöst förtryck...?

Men, det är en annan historia.
Jag är färdig med att diskutera ursprung med dig.
Dina argument övertygar inte.
Vi är överens om att Rami inte skulle ha haft körkort.
Det får vara bra så.
Senast redigerad av boboboxbox Igår kl. 06:04.
Citera
Idag, 00:11
Medlem
sten-sax-grops avatar
Citat:
Han flyttade inte hit och blev hit utan föddes här vit tom jäkligt vit är han

Nu får du väl för helvete lugna ner ditt jävla dreglande över honom, det kommer tillfälle för äktenskapsbesök längre fram, du får knippa igen så länge.
Jäkligt vit är han absolut inte.
De flesta här inne har sett honom och han ser inte ut som någon man associerar med vit.
Han ser ut som en svarthårig arabisk palestinier, inget annat.
Och kom inte med argument att hans hy är ljus, du vet vad man menar med vit.
Vet du inte det så kan jag tala om det, västerländskt utseende är det som 95% av folket tänker på när de hör ”vit person”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in