2026-05-20, 16:29
Medlem
https://skillingaryd.nu/vaggeryd/nyheter/misstankt-drogforsaljare-haffad/

Nu har SISU lyckats! En av deras konsulenter blev påkommen med att ha en större mängd Cannabis hemma i bostaden! Var klart mer än för eget bruk dessutom och senast idag var han på jobbet som om inget hänt, han jobbar tydligen med stöd till barn & unga vilket i min värld är en katastrof samtidigt som han tränar unga i handboll vad jag hört. Varför skickas han inte ut med huvet före? Kan man byns störste knarklangare att ta hand om vår barn/ungdomar?
Citera
2026-05-20, 16:50
Medlem
Haha så löjligt. Resten av världen legaliserar cannabis men i Sverige springer polisen runt och söker efter gräsrökare som om de vore tunga kriminella.

Patetiskt. Låt Snubben röka sin kvällsgås ifred. Han har säkert odlat själv och därför har han ett lager hemma.
Citera
2026-05-20, 16:51
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Botteup123
https://skillingaryd.nu/vaggeryd/nyheter/misstankt-drogforsaljare-haffad/

Nu har SISU lyckats! En av deras konsulenter blev påkommen med att ha en större mängd Cannabis hemma i bostaden! Var klart mer än för eget bruk dessutom och senast idag var han på jobbet som om inget hänt, han jobbar tydligen med stöd till barn & unga vilket i min värld är en katastrof samtidigt som han tränar unga i handboll vad jag hört. Varför skickas han inte ut med huvet före? Kan man byns störste knarklangare att ta hand om vår barn/ungdomar?

Vad ska vi skicka honom menar du? I den hålan finns det hur mycket hasch som helst beror på Att E4 går där!
Citera
2026-05-20, 17:01
Medlem
Citat:
– Det var bra gjort av medborgaren att ringa in till oss, säger polisens presstalesperson Martina Gradian.
Det är helt rätt gjort. Luktar det, röka, utanför en bostad så ring polisen...
Citera
2026-05-20, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbluder
Haha så löjligt. Resten av världen legaliserar cannabis men i Sverige springer polisen runt och söker efter gräsrökare som om de vore tunga kriminella.

Patetiskt. Låt Snubben röka sin kvällsgås ifred. Han har säkert odlat själv och därför har han ett lager hemma.
Du har inte en aning om vad du jiddrar om! Nu bor jag inte i byn.längre men han bor i lägenhet så egen odling är det inte. Däremot ett rejält tillslag som skulle gått till byns yngre befolkning bla!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in