2026-05-18, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Minns när hon kom in till akuten med ett möblerat ansikte för något år sedan. Då hade Kung-C*nny tränat kast med padelrack när konkursen av padelhallen var ett faktum.

Ja man undrar ju vad det är för sjukt självskadebeteende att hänga med den där loosern.
Citera
2026-05-18, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knaseligas
50-årsåldern är väl kullen med spelare födda 73 och framåt som Foppa, Näslund, Wernblom, Salomonsson, Svartvadet, Timander, Jonsson och Sundström bland annat.
C*nny Str*mberg (1975) bor i Övik också.
Senast redigerad av Tjenasomfan 2026-05-18 kl. 17:02.
Citera
2026-05-18, 17:30
Medlem
mjayzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christerst
Det är Foppa förstås. Stämmer på ålder, stad.

Du menar att han äntligen fick dra på'n en smäll?

Nej - Mr C är ökänd för sitt alkoholmissbruk. Är väl dessutom portad från flera nöjesställen i stan.
Citera
2026-05-18, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjayz
Du menar att han äntligen fick dra på'n en smäll?

Nej - Mr C är ökänd för sitt alkoholmissbruk. Är väl dessutom portad från flera nöjesställen i stan.
Minns honom i Örebro. 2011 ca. Gav fan i antabusen och tyckte han kunde kröka till. Drällde iväg och skulle köpa pizza och en Örebroledare såg honom där och han luktade alkohol. Sparken. Kunde lirat i Elitserien. Var ju även i mitt favoritlag en sväng AIK 2015.Men alkoholen var viktigare. Och det verkar inte blivit bättre
Senast redigerad av Djuse 2026-05-18 kl. 21:49.
Citera
2026-05-19, 00:41
Medlem
Är det nån som kan bekräfta att det är C*nny?
Är väl inte förvånande om de skulle va han. Oftast dyngrak och kan inte bete sig, även sambon har krökat rätt hårt dom senaste åren. En gång i tiden en riktigt lovande hockeyspelare som hade alla verktyg för att gå hur lång som helst, förutom huvudet…. På senare år är väl hans största bedrift att somna med huvudet rätt ner i en kebabtallrik.
Citera
2026-05-19, 07:48
Medlem
Mayorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterdoris
Är väl inte förvånande om de skulle va han. Oftast dyngrak och kan inte bete sig, även sambon har krökat rätt hårt dom senaste åren. En gång i tiden en riktigt lovande hockeyspelare som hade alla verktyg för att gå hur lång som helst, förutom huvudet…. På senare år är väl hans största bedrift att somna med huvudet rätt ner i en kebabtallrik.
Pratas mycket i stan om att det är C*nny. Kan inte bekräfta mer än att det är så snacket går och det är absolut inte första gången.
Ingen av dom klarar alkohol och ena är värre än andra.
Citera
2026-05-19, 07:52
Medlem
Vilken sopa...Liten stad det här, kan bli jobbigt att visa sig ute..
Citera
2026-05-19, 07:59
Medlem
Citat:
. Ja jag bekräftar det
Citera
2026-05-19, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jajamensan.00
. Ja jag bekräftar det

Jag med.
Citera
2026-05-19, 12:27
Medlem
Socker-Conny
Citera
2026-05-19, 12:27
Medlem
Citat:

Jag kan inte bekräfta hela vägen. Men jag satt fyra bord bort på samma uteservering där han satt och drack innan på förmiddagen, tillsammans med flickvännen sin. Så drack gjorde, han den dagen i alla fall, om någon tvivlade på det
Citera
2026-05-19, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Clean
Ja man undrar ju vad det är för sjukt självskadebeteende att hänga med den där loosern.

Hur kan du uttrycka dig så? lättare sagt än gjort att lämna någon som psykiskt och fysiskt misshandlar någon. Hade hon vågar/kunnat lämna hade hon nog gjort de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in