2026-05-18, 04:21
Medlem
Anonymfs avatar
Jag tyckte internet var ganska bra fram tills jag läste den här trådstarten.

Att sitta och läsa din långa text som har värdelösa meningsuppbyggnader, särskrivningar och flum är helt värdelöst faktiskt.
2026-05-18, 04:29
Medlem
Haha ts! Utan internet skulle du inte ens kunna starta ditt inlägg!
2026-05-18, 06:58
Medlem
Skattebrotts avatar
Gick de inte igenom vilka saker som finns på Internet när du tog ditt PC-körkort? Det finns liksom mer än Aftonbladets chatt och Youtube...
2026-05-18, 07:05
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FNLS
För att skapa denna tråd behövde trådskaparen internet

Jag undrar varför vi importerar mördar-araber i sverige, gillar också pizza. Kortslutning i skallen nu?
2026-05-18, 07:54
Avslutad
Ditt boomer-samhälle innan internet var inte naturligt heller. Ni kunde inte leva utan TV, radio och papperstidningar. Internet har åtminstone upplyst lika mycket som det fördummat. Det är ett tveeggat svärd. Linjär-TV på er tid fördummade och hjärntvättade bara.

Har ju med att göra hur något används. Det är likadant med AI nu. Det är hur det används. Inte tingets blotta existens i sig. Även fast AI är en teknologi jag anser är ett steg för långt och egentligen aldrig borde ha gjorts tillgänglig från början så är det likförbannat här nu så det gäller att anpassa sig tyvärr.
Senast redigerad av ThielSerDig 2026-05-18 kl. 08:00.
2026-05-18, 12:16
Medlem
Vad vi borde oroas mer över är att tex Iran och Kina kan kapa vårt internet med några smarta undervattensmanövrar!!!

Så att TS inte ens kan lyfta pengar ur bankomaten...
Senast redigerad av rantaplan 2026-05-18 kl. 12:21.
2026-05-18, 16:07
Moderator
Amirons avatar
Ingenting för sociala medier, så den här låses.

*klick*

//Mod
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in