Citat:
Ursprungligen postat av
lawless19
Ingen matchtråd?
Missade matchen. Hur såg det ut?
Bra svensk inställning, stabil seger. Ekholm och Ekman-Larsson visade vägen genom att göra de två första målen. Raymond och barnen lekte bra och samlade poäng i PP. Ingen Frondell med i laget tyvärr.