2026-05-16, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slagskott
Det är inget hat, jag tycker bara inte om vad de producerar men jag måste medge att jag log när jag förstod att jag inte var den enda hårdrockaren som ogillade bandet

Så du tycker det är ok att betala för att gå på konsert och sen slänga stenar på artisten?
Citera
2026-05-16, 08:37
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
Så du tycker det är ok att betala för att gå på konsert och sen slänga stenar på artisten?

Klart att man inte ska göra det, jag stöder absolut inte att man ska kasta sten på någon och sedan gömma sig som en fegis i den stora massan.
Jag ogillar bandet, det är för mig en stor skillnad mot att hata
Citera
2026-05-16, 08:46
Medlem
För mig är det musiker som promt ska göra politiska utspel.
Vill de hålla på med politik ok men som musiker ska ni göra musik inte folkbilda.

Hatar när något band man gillar ska försöka trycka ner sin politik i min hals.
Brukar sluta med att jag slutar att lyssna på bandet/musikern trots att musiken är bra
Citera
2026-05-16, 08:50
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Thomas Stenström, han fick äran att göra en Banger till årets fotbollsfest, men resulatet blev årets mest hatade låt....
Citera
2026-05-16, 09:00
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Har en rätt väletablerad aversion mot Limp Bizkit. Och Rammstein. Usch fy och blä!

Sedan håller jag med föregående talare om Benjamin Ingrosso. En vidrig sångröst som får mig att kasta mig över stoppknappen.
Citera
2026-05-16, 09:04
Medlem
Vitiss avatar
Bob Dylan.
Han är raljant, arrogant, och kan dessutom inte sjunga.
Citera
2026-05-16, 09:07
Bannlyst
Justin Bieber

Han kan inte sjunga men tjejerna tycker han är snygg.
Citera
2026-05-16, 09:20
Medlem
SpontanEjakulations avatar
Prova säg på Söder att b0b hunnd suger och jag ska visa dig en man bannad av alla.

Avsky, är för starkt. Äldre-äldre esserwisserkamrat Micke Wie he bli hyllad i TV-sofforna av okunniga 20+ kan få mig få kväljningar och snap byta k anal.
Citera
2026-05-16, 09:21
Medlem
plaskets avatar
Zara Larsson, Siv Malmkvist, Takida, Benjamin Ingrosso och Mariah Carey är alla på min hatlista.
Har även väldigt svårt för Volbeat.

Tidigare var Tina Turner och Östen Warnebring med på den listan men de har ju lämnat oss så de kanske inte räknas.
Citera
2026-05-16, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tekkenisthegame10
Jag avskyr Bon Jovi. Tycker han är smörig som fan och sångrösten är inte alls bra tycker jag. Hans band heter Bon Jovi bara det, säger sig självt att han är självgod.

Sen står jag inte ut med Phil Collen i Def Leppard, hans sätt är så jävla jobbigt alltid visa magrutorna och ska va en show off och ta rampljuset, Steve Clark, Pete Willis samt Vivian Campbell tytcker jag är mer lågmälda och teamplayers.

Detta är min åsikt och respekterar att folk tycker annorlunda.

Har ni någon artist/artister som ni inte står ut med?

Jag klarar inte av Abba.
Det är framförallt sången som låter så präktigt frikyrklig, musiken är inte så illa.
Citera
2026-05-16, 09:22
Medlem
Carola/kanvråla, Veronica Maggio, medelålders men låter som en fjortis, Mauro Scocco, svårt att förstå hur han kunde slå igenom, sist men inte minst Michael Jackson, gick tyvärr på en av hans konserter innan sanningen kom fram.
Citera
2026-05-16, 09:25
Medlem
Benjamin Ingrosso
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här