2026-05-15, 00:50
Medlem
Började tänka om jag ärvde mer än gener. Tabula rasa som idioti. För det kändes som att jag hade krigslist som jag ärvt från förfäder. Därför skulle man kunna säga att slaverna kan ses som de bästa försvararna av östfronten för om min teori stämmer så måste de ha fullt med krigslist mot osmaner och mongoler trots att svenskar menar att nazismen fortfarande utgör östfronten och förnedrar slaver ständigt.

Skriv av er om detta.
Senast redigerad av CharlesDarwin1859 2026-05-15 kl. 00:52. Anledning: Stavfel fixat.
Citera
2026-05-15, 00:52
Medlem
Ta det en gång till.
Citera
2026-05-15, 01:51
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlesDarwin1859
Började tänka om jag ärvde mer än gener. Tabula rasa som idioti. För det kändes som att jag hade krigslist som jag ärvt från förfäder. Därför skulle man kunna säga att slaverna kan ses som de bästa försvararna av östfronten för om min teori stämmer så måste de ha fullt med krigslist mot osmaner och mongoler trots att svenskar menar att nazismen fortfarande utgör östfronten och förnedrar slaver ständigt.

Skriv av er om detta.
Nej, tvärtom. Om man ärver krigslist borde ju svenskar vara biologiskt programmerade att förlora i Ryssland efter Poltava, medan slaver snarare ärver trauma än strategi. Du blandar ihop epigenetik med geopolitisk folklore och nationalism genom kulturell imitation
Citera
2026-05-15, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudiumValor
Nej, tvärtom. Om man ärver krigslist borde ju svenskar vara biologiskt programmerade att förlora i Ryssland efter Poltava, medan slaver snarare ärver trauma än strategi. Du blandar ihop epigenetik med geopolitisk folklore och nationalism genom kulturell imitation

När slår den biologiska faktorn in dock?
Citera
2026-05-15, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudiumValor
Juste för evolutionsteorin kräver att man satsar allt på att klara sig och då är man typ ateist eller agnostiker. Fast svenskar har ju byggt ett enormt samhälle på kyrkliga lagar och det är ju helt åt fanders emot vad våra kroppar är byggda för, för de verkar vara byggda för evolutionsteoretisk kamp.
Citera
2026-05-15, 07:19
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:

Skriv av er om detta.
Du har fel. MAjoriteten av alla svenskar har ingen åsikt om var gränsen till östeuropa går.

Det få som kan historia vet att Österrike och Kroatien är de som utgjort gräns mot östeuropa i 1000 år.

Skall man starta en tråd i ämnet historia bör man kanske kunna historia? Eller varför då? Man kan ju diskutera UKraina utan att kunna peka ut landet på en karta.

Ni förlorade ju mot mongoler och blev rövknullade av osmaner? Det var västeuropeer som fick driva bort smutsen från era egna länder.
Men då hade de naturligtvis lämnat smutsavkommor inom hela området. Greker var tex helt utbytt från de som skrev homeros och gav världen akademin.
Citera
2026-05-15, 09:39
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Ja generna påverkar även beteendet. Hjärnan är en del av kroppen.

Var det nåt annat?
Citera
2026-05-16, 12:41
Medlem
TwoThousands avatar
Gener är en riktig jävel för dom följer med även fastän egenskaper från själen dominerar.

Det är för folk född igen, dött blivit benådad och fått leva livet igen.

När ska dom släppa ut resten av människorna från helvetets fängelsehålor.

Människor är naturligt duktiga på krigsföring i sitt tidigare liv men inte längre.
Senast redigerad av TwoThousand 2026-05-16 kl. 12:44.
Citera
2026-05-16, 12:47
Medlem
TwoThousands avatar
Vilket krig?
Motstår frestelsen från det frestande odjuret lurar bara folk till att begå dödssynder.
I konflikt med det sataniska bestialiska ande väsen kan tro det förekommer exorcism.
Citera
Igår, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Vilket krig?
Motstår frestelsen från det frestande odjuret lurar bara folk till att begå dödssynder.
I konflikt med det sataniska bestialiska ande väsen kan tro det förekommer exorcism.
Jävla tönt vafan tror du inte en pojke i Tyskland blev analt våldtagen av en massinvandrad mellanöstern krigare på ett badhus? Tror du inte folk har blivit brutalt mördade också? Du slösar tid, vakna för fan och vakta västländerna!
Citera
Igår, 19:34
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Jävla tönt vafan tror du inte en pojke i Tyskland blev analt våldtagen av en massinvandrad mellanöstern krigare på ett badhus? Tror du inte folk har blivit brutalt mördade också? Du slösar tid, vakna för fan och vakta västländerna!

Ska detta vara dina krigar gener?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in