Citat:
Ursprungligen postat av
CharlesDarwin1859
Började tänka om jag ärvde mer än gener. Tabula rasa som idioti. För det kändes som att jag hade krigslist som jag ärvt från förfäder. Därför skulle man kunna säga att slaverna kan ses som de bästa försvararna av östfronten för om min teori stämmer så måste de ha fullt med krigslist mot osmaner och mongoler trots att svenskar menar att nazismen fortfarande utgör östfronten och förnedrar slaver ständigt.
Skriv av er om detta.
Du har fel. MAjoriteten av alla svenskar har ingen åsikt om var gränsen till östeuropa går.
Det få som kan historia vet att Österrike och Kroatien är de som utgjort gräns mot östeuropa i 1000 år.
Skall man starta en tråd i ämnet historia bör man kanske kunna historia? Eller varför då? Man kan ju diskutera UKraina utan att kunna peka ut landet på en karta.
Ni förlorade ju mot mongoler och blev rövknullade av osmaner? Det var västeuropeer som fick driva bort smutsen från era egna länder.
Men då hade de naturligtvis lämnat smutsavkommor inom hela området. Greker var tex helt utbytt från de som skrev homeros och gav världen akademin.