2026-05-15, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AI-2000
Det har jag svårt att tro.
Jo det är sant, såg några såna inlägg på Twitter och fick avsmak. Har nu sett 10min av "debatten" här och det är ju ett uppenbart skämt allting. Men nog drar det in klicks iaf.
Citera
2026-05-15, 20:01
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TordNyman
Ah en palestina aktivist hahaha fan va roliga ni är, känner du kryckmannen personligen?

Jo, cool och rolig och allt där emellan. Blir ännu mer komiskt då när AFS tågar in i Örebro under invandrargrabbarnas välsignelse och står och pratar om sionism. Ännu en tår i ögat för de som sysslar med sporten "tycka synd om folkmords-apologetiska judar"
Citera
2026-05-15, 20:03
Medlem
Varför ens bjuda in Leo? Alla som kan läsa av människor någorlunda kan se att han är labil.
Citera
2026-05-15, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Jo, cool och rolig och allt där emellan. Blir ännu mer komiskt då när AFS tågar in i Örebro under invandrargrabbarnas välsignelse och står och pratar om sionism. Ännu en tår i ögat för de som sysslar med sporten "tycka synd om folkmords-apologetiska judar"
Kan du förklara om det verkligen har hänt att muslimblattar i örebro har stöttat AFS eller jag tror såklart inte på det men jag lyssna på debatten och Leo nämnde flera gånger AFS och örebro jag fatta ingenting blev lite förvirrad vad syftar det på? Vet att Leo pratade med han från NMR och de höll med varandra.
Citera
2026-05-15, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsMullenss
Kan du förklara om det verkligen har hänt att muslimblattar i örebro har stöttat AFS eller jag tror såklart inte på det men jag lyssna på debatten och Leo nämnde flera gånger AFS och örebro jag fatta ingenting blev lite förvirrad vad syftar det på? Vet att Leo pratade med han från NMR och de höll med varandra.
Är 17minuter in i detta och han säger att han har hela orten bakom sig och att dom ska gå med afs och ge dom Örebro.

Alltså.. vad har jag missat?
Citera
2026-05-15, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TordNyman
Ah en palestina aktivist hahaha fan va roliga ni är, känner du kryckmannen personligen?
Så man är Palestinaaktivist om man inte vill ge fri lejd till länder att döda barn och civila? Då är absolut största majoriteten svenskar Palestinaaktivister ju.

Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det är faktiskt ganska logiskt. Han visar sympati med nazisterna i NMR, han visar sympati med judehatet i AFS och han visar sympati med nazisterna i vänstern.

Hans vilja att utrota judarna står i centrum för nazister och numera vänstern som visar stöd för muslimernas utrotning av judar.

Så det hänger ihop. Allt handlar om det urålderliga hatet mot judar.
Tror du själv på detta eller är det som vanligt en ytterlige mutad högeragent?

Hur fan är vänstern nazister om man motsätter sig krigsbrott, mord av barn och civila? Du behöver vakna grabben. Även för oss som är motståndare av Hamas så kan man inte anta att israeler är alla felfria änglar som inte kan fela och därav ska ha fri lejd till att göra vadsomhelst egentligen.
Senast redigerad av EpicUsername 2026-05-15 kl. 20:23.
Citera
2026-05-15, 20:15
Medlem
AI-2000s avatar
Nick Alinia gästar Riks för att prata om debatten:

https://youtu.be/mD5bFCHBCy0

"Jag kommer inte att debatterade den här nivån av retards igen"
Citera
2026-05-15, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det är faktiskt ganska logiskt. Han visar sympati med nazisterna i NMR, han visar sympati med judehatet i AFS och han visar sympati med nazisterna i vänstern.

Hans vilja att utrota judarna står i centrum för nazister och numera vänstern som visar stöd för muslimernas utrotning av judar.

Så det hänger ihop. Allt handlar om det urålderliga hatet mot judar.
Långsökt beror nog mera på sönderknarkad hjärna
Citera
2026-05-15, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AI-2000
Nick Alinia gästar Riks för att prata om debatten:

https://youtu.be/mD5bFCHBCy0

"Jag kommer inte att debatterade den här nivån av retards igen"
Nu är jag emot utländska påverkansagenter såsom AfS och andra fjantiga edgy althögerporfiler/partier som är mycket skräll men kan inte skapa någon förändring som kommer gynna landet och dess befolkning på riktigt.
Men Nick A har ingen självinsikt(och inte heller ryggrad verkar det som, underkastar sig folket som ogillar honom). Grandios självbild däremot... Rätt typiskt för högerfolk.
Senast redigerad av EpicUsername 2026-05-15 kl. 20:50.
Citera
2026-05-15, 20:22
Medlem
glockenreins avatar
Varför kallas Leo Carmona för kinesen?

OT: jävligt pinsamt av kinesen att ge sig på Alinia så där lol.
Citera
2026-05-15, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Direktenspelotobak
Är 17minuter in i detta och han säger att han har hela orten bakom sig och att dom ska gå med afs och ge dom Örebro.

Alltså.. vad har jag missat?
Kommer det komma ett svar under debatten?
Jag hänger uppenbart inte med riktigt i varken politiken eller sociala medier, men tycker det låter märkligt att "orten" skulle gå ihop med afs. Kan någon utveckla detta?
Citera
2026-05-15, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Nu är jag emot utländska påverkansagenter såsom AfS och andra fjantiga edgy alterhögerpartier som är mycket skräll men kan inte skapa någon förändring som kommer gynna landet och dess befolkning på riktigt.
Men Nick A har ingen självinsikt. Grandios självbild däremot... Rätt typiskt för högerfolk.

Leo går ju ut med att kunna ge AFS orten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in