2026-05-14, 22:47
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
DutchTravelManiac. Ljuger för att bli insläppt och uppgraderad. Bedrägligt beteende.
Just dom klippen var på hans betalda plattform.

Kan säga att hans anseende sjunkit en del hos mig efter att ha sett dom.
Men det är ju mycket annat som händer i hans generella innehåll, så även fast han fular sig hårt mot etablissemang så är annat intressant.

Tack för kommentaren.
Citera
2026-05-14, 22:53
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
Kurt är inte konservativ, han är hur öppen som helst, varit i hundratals länder och smälter in överallt.
Det intressanta är att det nya multikulti-fiaskot i Erurpa fick hans blod att koka,, och då har han ändå
upplevt mycket.
När lokalbefolkningen behåller trumpinnen, och inte översköljs av utländska knarkare tiggare och förgörare är det en helt annan stämning
https://youtu.be/nzdcNOEvNdU?si=R268whOgSh6A4036&t=936

Tror du blandar ihop hans uppträdande med politiska vyer. Han är ju inte för invandring, som den UK och Tyskland haft i årtionden.
En människa kan uppträda öppet och respektfullt men samtidigt *tycka* att samhället bör dra ned eller upphöra med exempelvis invandring.

En konservativ och en liberal kan uppträda på precis samma sätt men *tycka* helt olika i samhällsfrågor.
Citera
2026-05-14, 23:29
Avslutad
Den första gatuförsäljaren är jobbig men det är vitingen som attackerar honom först och han gör det inte i självförsvar.

Denne youtuber tjänar mångdubbelt mer på en video än vad afrikanen och zigenarna han misshandlar gör på ett år. Så jag tycker han borde visa lite ödmjukhet.
Citera
2026-05-15, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirmas142
Det är ju italienska politiker som släppt in dom
annars hade dom väl aldrig åkt ditt.
Vad säger du om alla skandinavier som åker till Thailand och äcklar sig.
Tror du thailändarna gillar att det svämmar över av kåta perversa skandinavier överallt?

Det är väl skillnad när Skandinaver betalar för sig. Tattar bedragare har inga pengar
Citera
2026-05-15, 06:35
Medlem
Citat:
Det är ju italienska politiker som släppt in dom
annars hade dom väl aldrig åkt ditt.
Vad säger du om alla skandinavier som åker till Thailand och äcklar sig.
Tror du thailändarna gillar att det svämmar över av kåta perversa skandinavier överallt?

Tror du får uppdatera din bild lite. Nuförtiden svämmar det över av kåta perversa indier och araber i Pattaya.
Citera
2026-05-15, 07:23
Medlem
Det är uppenbart att de flesta som inte vill va med på bild är kriminella. Tycker han gör ett bra jobb och dokumentation om Europa och vart Sverige också är påväg om vi inte hinner bromsa det.
Citera
2026-05-15, 09:06
Avstängd
Konstigt o slå dessa säljare..

Är väl fan turister som är dumma i huvudet som går på skiten? Bara säga käften o gå vidare.. sen springer dom iväg som 2 sydafrikanska råttor..
Citera
2026-05-15, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riksmupp
Tror du får uppdatera din bild lite. Nuförtiden svämmar det över av kåta perversa indier och araber i Pattaya.

Försök inte styra över skulden på indier och araber.
Du vet likaväl som jag hur mycket vita sexturister vi pratar om.
Citera
2026-05-15, 10:55
Medlem
Orm Ondes avatar
Citat:
Nej dom våldtar dom.
Prostitution är ju våldtäkt enligt Svenska mått, eller hur? Bara för att du sätter dig på ett flyg i 10 timmar och köper sex så är du inte moraliskt befriad. Det är lite värre att åka till fattiga länder och utnyttja kvinnor sexuellt än att tvinga på nån ett armband för 5 Euro.

Prostitution är inte våldtäkt enligt svenskt mått. Förvirrade extremfeminister må tycka annorlunda men rent juridiskt är det aldrig våldtäkt när kontrahenterna samtycker.

I denna tråd diskuterar vi bedragare, bettlare och tjuvar som trakasserar turister. Om du skall raljera över detta föreslår jag att du hittar någon mer träffande jämförelse än du hittills lyckats med.
Citera
2026-05-15, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
Tror du blandar ihop hans uppträdande med politiska vyer. Han är ju inte för invandring, som den UK och Tyskland haft i årtionden.
En människa kan uppträda öppet och respektfullt men samtidigt *tycka* att samhället bör dra ned eller upphöra med exempelvis invandring.

En konservativ och en liberal kan uppträda på precis samma sätt men *tycka* helt olika i samhällsfrågor.
Jag tycker du har en viktig poäng där.
När "Kurtez" är i det vi sett som farliga länder som Mexico är det någon enstaka som försöker blåsa honom, men det är på en så låg nivå, säger han nej där så tar tar dom det, och sen kan han gå vidare och festa och ha det trevligt.

I princip i alla våra huvudstäder i Europa däremot, driver det det runt agressiva män från andra kulturer och etniciteter som hatar oss.

Då spelar det ingen roll om man är vänster eller höger, det är oväsentligt om man har öppna ögon.

Jag tycker Kurt är riktigt bra som visar hur det går att dels chilla i andra delar av världen om man bjuder på sig själv. Men också att visa allvaret i det Europeiska tillståndet som är riktigt illa på sina håll.
Citera
2026-05-15, 17:35
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkkman
Den första gatuförsäljaren är jobbig men det är vitingen som attackerar honom först och han gör det inte i självförsvar.

Denne youtuber tjänar mångdubbelt mer på en video än vad afrikanen och zigenarna han misshandlar gör på ett år. Så jag tycker han borde visa lite ödmjukhet.
Fred the Bodyguard har talat om i sin egna video att mannen som var hotfull och aggressiv hade varit det i flera minuter, och precis innan han blev slagen så började han titta runt efter potentiella vittnen till något han var på väg att göra.

Och precis innan han blir slagen säger Fred "Im not afraid of you" och svarta mannen säger då "Fuck you, then!" och sticker ut hakan, vilket kallas "posturing", alltså brösta sig, vilket är ett tydligt tecken på att han faktiskt kommer göra nåt.

Så slaget, även fast det rent tekniskt kom först, var egentligen en förebyggande taktik. Fred, DutchTravelManiac, och Freds kumpan Sonnie, är alla erfarna bouncers, och är väl erfarna med fysisk konfrontation.
Om Fred menar att svarta mannen på riktigt var sekunder från att göra något, så var det bättre i min mening, än att vänta tills han gör nåt, och att det då är för sent.

Jag skiter i moralen, ibland är säkerheten viktigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in