Efter jag läst lite på killens hemsida måste jag säga att det är något pedofilt med att han konstant framställer sig som ett "litet barn" vad gäller sex och fysisk kontakt... Han gör det på flera ställen

. Förstår att han har autism så det kanske inte klockar i hans huvud att det är en ganska vidrig koppling, men ändå...
PS: Han har också dille på att patologisera allt sexuellt. Jag fattar att han nog är djupt obekväm, men hela hans idé kring sex är den av en enda lång medicinsk behandling.
PPS: Han pratar lite om att han inte har någon tur med nätdejting. Samtidigt så kan han inte låre bli att tävla i autisternas paradgreen: "oversharing". Han skriver att folk matchar med honom bara för att skrika på honom för att han köper sex. Vem fan har med detta i en tinderprofil??? Han antyder också att han öppet berättar om sina många inläggningar på psyket. Asså, jag tror inte han skulle få mycket napp på tinder även om han var i alla fall någorlunda socialt kompetent, men han gör det onekligen inte lätt för sig alltså.