2026-05-13, 12:32
Medlem
Med tanke på att KTH inte ens får porta en terrordömd från att studera teknisk kemi och den här killen har blivit portad från alla svenska högskolor så säger det ju en hel del att den har personen måste vara något i hästväg.

Och trots att detta är Flashback som borde avfärdat det hela som DEI-trams så verkar de flesta ense om att killen är helt väck.
Citera
2026-05-13, 13:51
Medlem
Kaerringbenzos avatar
2:13:15 in i videon pratar han om sin resa till Danmark där han köpte prostituerade. Han blev helt förstenad av skräckblandad förtjusning och låg helt orörlig i sängen medan hon 'gjorde sex' med honom. Vilket inte var vad han var ute efter.

'För mig vara det nära en religiös upplevelse, att vara nära en levande kvinna.'

Allt han vill är att ha en tjej som stryker hans 1 meter långa neckbeard och kramar om honom. Är det för mycket begärt?
Citera
2026-05-13, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaerringbenzo
2:13:15 in i videon pratar han om sin resa till Danmark där han köpte prostituerade. Han blev helt förstenad av skräckblandad förtjusning och låg helt orörlig i sängen medan hon 'gjorde sex' med honom. Vilket inte var vad han var ute efter.

'För mig vara det nära en religiös upplevelse, att vara nära en levande kvinna.'

Allt han vill är att ha en tjej som stryker hans 1 meter långa neckbeard och kramar om honom. Är det för mycket begärt?

Är det här en person du skulle vilja skicka din fru, system eller dotter till för att undersöka henne?
Citera
2026-05-13, 14:02
Medlem
Kaerringbenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engineer
Är det här en person du skulle vilja skicka din fru, system eller dotter till för att undersöka henne?

Nej. Han hade begärt närhet av dem. Och tjatat. Och tjatat. Och sedan tjatat mer. Vem vet vart det hade slutat? Många incels anser sig berättigade till kvinnors kroppar.
Citera
2026-05-14, 16:17
Medlem
SILVER-TIMOTHYs avatar
Kollade lite av hans video. Man känner ju empati för snubben då han onekligen har stora problem. Samtidigt så har han ju en otrolig förmåga att skjuta sig själv i foten gång på gång på gång, även om han nog menar väl. Tänker att det är ganska många män och kvinnor som befinner sig i en liknande situation som honom, samtidigt som man inte blir inlagd på psyket otaliga gånger, samt blir avstängd från alla högskolor.

Jag tänker att det inte riktigt kan vara så lätt att bara skylla på autism. Hans beteende är extremt även för autism. Utan det är nog autism + femtioelva andra saker som, tillsammans, skapar ett clusterfuck. Jag menar, många autister klarar sig väl genom livet utan att genomföra massutskick av sexuellt laddade mail till sina kvinnliga klasskamrater?

Vad tror ni? Onekligen intressant snubbe.
Citera
2026-05-14, 17:03
Medlem
SILVER-TIMOTHYs avatar
Efter jag läst lite på killens hemsida måste jag säga att det är något pedofilt med att han konstant framställer sig som ett "litet barn" vad gäller sex och fysisk kontakt... Han gör det på flera ställen . Förstår att han har autism så det kanske inte klockar i hans huvud att det är en ganska vidrig koppling, men ändå...

PS: Han har också dille på att patologisera allt sexuellt. Jag fattar att han nog är djupt obekväm, men hela hans idé kring sex är den av en enda lång medicinsk behandling.

PPS: Han pratar lite om att han inte har någon tur med nätdejting. Samtidigt så kan han inte låre bli att tävla i autisternas paradgreen: "oversharing". Han skriver att folk matchar med honom bara för att skrika på honom för att han köper sex. Vem fan har med detta i en tinderprofil??? Han antyder också att han öppet berättar om sina många inläggningar på psyket. Asså, jag tror inte han skulle få mycket napp på tinder även om han var i alla fall någorlunda socialt kompetent, men han gör det onekligen inte lätt för sig alltså.
Senast redigerad av SILVER-TIMOTHY 2026-05-14 kl. 17:13.
Citera
2026-05-15, 21:29
Moderator
Pontiac-Garages avatar
Arbetsliv och arbetsmarknad --> Utbildning och studier
/Moderator
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto