Igår, 17:50
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
benägen hålla med har rutinen och kan hålla i bollen och slå frisparkar
Din förebild Nordfeldt ska stå mot Grekland. Tankar?
Citera
Igår, 17:56
Medlem
NoTruces avatar
Kan man tänka sig att (några av) de inbytta spelarna i gårdagens match får chansen från start mot Ouzopimplarna?
Citera
Igår, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Din förebild Nordfeldt ska stå mot Grekland. Tankar?
att vi förlorar nog den matchen med på ett lika förnedrande sätt

Tänk om din föebild tomasson, inte slängt ut olsen så vi åtminstone haft chanss vinna träningsmatcherna inför mästerskapet
Citera
Igår, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Läste att någon skrivit att Norge åker redan imorgon över Atlanten för att acklimatisera sig, både vad gäller tidszon och hettan och spelar sin andra träningsmatch på plats. Men att Sverige väntar nästan en vecka till?

Känns ju inte så smart utan som en nackdel om det stämmer.

Nu spelar väl vi alla våra matcher i inomhus arenor med AC iallafall?

Lättare att träna i mildare klimat tänker jag.
Citera
Igår, 19:15
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
nej olsens meriter jämfört med norfeldts är bättre och han har gjort en bättre säs
ong med även om inte mff gått bra.

Som sagt vi kan slå vad om hur många mål han klantar till i vm nu
Ja men det är helt irrelevant. För ett år sedan skulle jag föredra Olsen men inte längre och det enda jag hävdar är att Nordfeldt förtjänar en plats i truppen och bidrar utifrån det och att han gjorde det bra och skaffa ett betydligt högre efter play-off.

DU å andra sidan vill inte bara ha med en Olsen på dekis i truppen utan även i startelvan vilket för mig är helt befängt.
Citera
Igår, 19:15
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Nu spelar väl vi alla våra matcher i inomhus arenor med AC iallafall?

Lättare att träna i mildare klimat tänker jag.
Var står det? Primadonnorna har ju tränat för att palla värmen plus FIFA har sagt de ska vara cooling breaks.
Citera
Igår, 19:31
Medlem
Citat:
Var står det? Primadonnorna har ju tränat för att palla värmen plus FIFA har sagt de ska vara cooling breaks.

Matcherna i Houston och Dallas ska väl spelas på deras gigantiska inomhus arenor för Amerikansk fotboll.

Har iallafall hört att dom ska ha AC, den i Mexico såg ut att vara en inomhus arena också.(EDIT: Fel. Den i Mexico har ej tak, dom andra två har det dock med AC ifall man vill)

Sen kanske dom spelar med öppet tak för någon anledning iallafall.
Senast redigerad av Duffie Igår kl. 19:42.
Citera
Igår, 19:33
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Matcherna i Houston och Dallas ska väl spelas på deras gigantiska inomhus arenor för Amerikansk fotboll.

Har iallafall hört att dom ska ha AC, den i Mexico såg ut att vara en inomhus arena också.
Har dessa arenor plastgräs egentligen? Sett klipp där dom anlägger riktigt gräs på betong på vissa arenor. Stackars spelarna.
Citera
Igår, 19:37
Medlem
Citat:
Har dessa arenor plastgräs egentligen? Sett klipp där dom anlägger riktigt gräs på betong på vissa arenor. Stackars spelarna.

Ja, dom har bytt. FIFA ska ju ha dock ha hårda krav på gräset. Samtidigt vet vi ju hur det gick på vår national arena.
Citera
Igår, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelia
Potter har till midnatt på sig att skicka in en spikad trupp. Är det inte direkt tjänstefel att inte förändra truppen efter gårdagens match? Det är ingen socialverksamhet landslaget ska syssla med utan man ska skicka det bästa laget.

Spelare ut: Daniel Svensson, Herman Johansson, Erik Smith, Gustaf Nilsson, Alexander Bernadsson.

Spelare in: Williot Swedberg, Sebastian Nanasi, Ludwig Augustinsson, Samuel Dahl, Viktor Eriksson.
Nanasi och Swedberg är namn som saknas dåligt att peta dom. Men Svensson och Smith ska inte ut. Spela på sina normala postioner däremot? Svensson var mittback och Smith var vänsterback lol Potter.
Citera
Igår, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Ja men det är helt irrelevant. För ett år sedan skulle jag föredra Olsen men inte längre och det enda jag hävdar är att Nordfeldt förtjänar en plats i truppen och bidrar utifrån det och att han gjorde det bra och skaffa ett betydligt högre efter play-off.

DU å andra sidan vill inte bara ha med en Olsen på dekis i truppen utan även i startelvan vilket för mig är helt befängt.
jag hävdar olsen är bättre i dagsläget, och du har inga direkt argument emot det förutom olsens bäst före datum gått ut och nordfelldt gjort ett bra paly off ungefärt som det var5 hans förtjänst vi gick vidare det min vän är befängt
Citera
Igår, 21:47
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
jag hävdar olsen är bättre i dagsläget, och du har inga direkt argument emot det förutom olsens bäst före datum gått ut och nordfelldt gjort ett bra paly off ungefärt som det var5 hans förtjänst vi gick vidare det min vän är befängt
Du hävdar att landslaget bara har förlorat sedan Olsen lämna vilket är raka motsatsen till sant och vi tog oss till VM utan Olsen. Där är fel nummer 1. Fel nummer 2 är att du utgår ifrån att Olsen skulle va givande och t.o.m starta i VM när han varit på nedgång en större tid och det kan man skåda i Malmö.

Dessa uttalanden kommer du med och det börjar fan bli löjligt. Lets agree to disagree.
Citat:
nej olsens meriter jämfört med norfeldts är bättre och han har gjort en bättre säs
ong med även om inte mff gått bra.

Som sagt vi kan slå vad om hur många mål han klantar till i vm nu

Citat:
precis landslaget har bara förlorat ssedan han lämnade, ska vi slå vad om hur många mål norfeldt klantar in i vm?

säg till när du vill lägga pengar, din idol är för dålig här och det kommer visa sig nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in