2026-05-31, 20:52
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
olsen är hel nu och han har inte alls läckt som ett såll då han inte ens spelat på sistone, har du ens kollat allsvenskan?
Släppte in två så sent som igår mot nästjumbon på hemmaplan och innan dess har Dahlin stått så jag ställer samma fråga: Har du ens kollat allsvenskan? Du är aldrig i matchtrådarna och har en tämligen flummig åsikt i mitt tycke
Citera
2026-05-31, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Släppte in två så sent som igår mot nästjumbon på hemmaplan och innan dess har Dahlin stått så jag ställer samma fråga: Har du ens kollat allsvenskan? Du är aldrig i matchtrådarna och har en tämligen flummig åsikt i mitt tycke
de målen kan du ej belasta han för, senasts han sspelade vann ju mff en hel del jusst pgr av hans räddningar, tex djurgården

jämför du han och nordfeldt är det ju inget snack om saken vem ssom är bäst
Citera
2026-05-31, 21:10
Medlem
NoTruces avatar
Jag hoppas fan Smith får spela minst en halvlek mot Norge och/eller Grekland. Om inte annat för att det fan är provocerande att ta med en spelare med NOLL landskamper till ett VM. Jag menar, St. Pauli relegerades och kom fucking sist! Återigen, vem suger han på kansliet?
Citera
2026-05-31, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Jag hoppas fan Smith får spela minst en halvlek mot Norge och/eller Grekland. Om inte annat för att det fan är provocerande att ta med en spelare med NOLL landskamper till ett VM. Jag menar, St. Pauli relegerades och kom fucking sist! Återigen, vem suger han på kansliet?
vem hade du sett istället för honom?
Citera
2026-05-31, 21:21
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
de målen kan du ej belasta han för, senasts han sspelade vann ju mff en hel del jusst pgr av hans räddningar, tex djurgården

jämför du han och nordfeldt är det ju inget snack om saken vem ssom är bäst
För ett år sedan hade jag hållit med, men idag är det inget snack om att Nordfeldt helt klart är bättre i ett svenskt landslag och Olsens bäst före datum är passerat.
Citera
2026-05-31, 21:21
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:

Ekdal:

Hold my bögiga powerking light
Senast redigerad av skogsburkan 2026-05-31 kl. 21:30.
Citera
2026-05-31, 21:23
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
vem hade du sett istället för honom?

Erik Edman.

Men seriöst, Augustinsson? Vart fan tog han vägen?

Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Ekdal:

INTE den killen tack.
Citera
2026-05-31, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Ekdal:

Han har bränt sina chanser, hade hellre sett Victor Eriksson i truppen som reservmittback

Citat:

Han är utfasad sen 2 år tillbaka. Man märkte i hans senare landskamper att hans prestationer började dala till följd av många skador medan några andra (Gudmundsson, Svensson, Dahl, Stroud mfl.) tog stora steg i sin utveckling. Mest sannolikt har vi sett det sista av honom i blågult, tänk själv att hastigt fasas ut efter att ha varit odiskutabel etta i 7-8 år
Citera
2026-05-31, 21:46
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:

INTE den killen tack.

🤮🤢
Citat:
Ursprungligen postat av Kexchoklad2404
Han har bränt sina chanser, hade hellre sett Victor Eriksson i truppen som reservmittback

H

Håller med alla dagar i veckan förhoppningsvis är Ekdal där som femteval på mittbacken. Säkerhetsrisk deluxe.
Citera
2026-05-31, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
För ett år sedan hade jag hållit med, men idag är det inget snack om att Nordfeldt helt klart är bättre i ett svenskt landslag och Olsens bäst före datum är passerat.
så nordfelds bäst före datum har inte passerat menar du? nordfeldt med sina få kandskamper hur kan du ens bedömma honom på landslagsnivå?
Citera
2026-05-31, 21:50
Medlem
Citat:
Erik Edman.

INTE den killen tack.
Augustinson är väl vänsterback, och inte ordinarie i anderlecht längre
Citera
2026-05-31, 21:56
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
så nordfelds bäst före datum har inte passerat menar du? nordfeldt med sina få kandskamper hur kan du ens bedömma honom på landslagsnivå?
Svälj en kuk Nordfeldt gjorde det bra i playoff matcherna och förtjänar helt klart följa med. Finns andra uttagningar du kan klaga på istället. Hjälmen och Stoke målvakten har dessutom varit skadade så bli inte allt förvånad om Nordfeldt står mot Tunisien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in