2026-05-27, 10:22
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexchoklad2404
Mattias Svanbergs Wolfsburg har precis blivit nedflyttade till Zweite där han dessutom blev utbytt, inte kul att komma in i mästerskapet med det fräscht i minnet

Gör inget han behöver inte spela i VM ändå. Max bli inbytt.
Citera
2026-05-27, 11:08
Medlem
Riksreptilens avatar
När beslutas det vem som skall vara förste målvakt var en av första frågorna.

Potter har en klar idé hur han vill ha det, var svaret ungefär. Ni får inte veta idag. 🤫

Tillägg:
Ingen Viktor "Göken" Gyökeres i de två vänskapsmatcherna på Ullevål och Hallon Arena
Senast redigerad av Riksreptilen 2026-05-27 kl. 11:30.
Citera
2026-05-27, 11:10
Medlem
skogsburkans avatar
Potter ordbajsar på länken.

https://www.fotbollskanalen.se/artiklar/sverige/live-1100-graham-potter-moter-media
Citera
2026-05-27, 11:23
Medlem
skogsburkans avatar
Gyökeres vilar som väntat båda matcherna.
Citera
2026-05-27, 11:44
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Potter ordbajsar på länken.

https://www.fotbollskanalen.se/artiklar/sverige/live-1100-graham-potter-moter-media
Det är delvis nog hans uppfostran i England att vara artig och smidig hellre än att säga till journalisterna att ställa mer givande frågor.

Kul med liten utredning hur mycket han känner Fox Sport extraanställde kommentator svensk.
Citera
2026-05-27, 11:45
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen
Det är delvis nog hans uppfostran i England att vara artig och smidig hellre än att säga till journalisterna att ställa mer givande frågor.

Kul med liten utredning hur mycket han känner Fox Sport extraanställde kommentator svensk.

Han hade bra svar på allt. Han sista som ställde frågor var riktig dryg vem var det?
Citera
2026-05-27, 11:50
Medlem
serotonins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Han hade bra svar på allt. Han sista som ställde frågor var riktig dryg vem var det?

Working Class-perspektivet på biljettpriserna var väl enda gången man fick en ordentlig åsikt ur honom. Men som skribenten ovan skrev, det är den smidiga engelska artigheten som gör sig gällande och det är inget fel i det.

edit; och klart några frågor om Zlatan skulle med. Släpp Z nu, han är gårdagens nyheter.
Citera
2026-05-27, 17:44
Medlem
jag såg foppa på samlingen idag!?

men han är väl inte uttagen?

märkligt...
Citera
2026-05-27, 17:47
Medlem
anser ni att potter o sverige redan har gjort succé.

dvs avancemang till vm är tillräckligt och att oavsett hur det går i usa så är det mer än godkänt? det känns väldigt positivt o optimistiskt nu iaf.

jag tror isak blir skadad och inte kommer kunna spela mer än 20 min per match, typ.
Citera
2026-05-27, 17:47
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen

Kan du förtydliga den här meningen? Jag förstår den inte.
Citera
2026-05-27, 17:57
Medlem
serotonins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Kan du förtydliga den här meningen? Jag förstår den inte.

Zlatan gör ett knäck som Fox-expert under VM och Potter fick en del onödiga frågor om Z: har de talats vid? Vem tog kontakt? Vad pratade de om? Et cetera.
Citera
2026-05-27, 18:00
Medlem
Riksreptilens avatar
Det var efter några standardfrågor någon journalist ville variera sig och frågade om han träffat Zlatan nyligen (eller något liknande)

De verkar inte springa på varandra så ofta så Potter förklarade att vad han kunde bedöma skulle han nog fungera bra på nya jobbet.

Fox Sport har mycket omfattande resurser så jag kan tänka mig att Zlatan kommer att ha ett litet manus, för att få bra flyt mot stampersonalen i rutan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in