Citat:
Ursprungligen postat av
EpicUsername
Jo det är din åsikt och mest hjärntvätt samt hjärndöd propaganda.
Majoriteten smygbögar som sprider falska rykten om pride har aldrig varit på pride och bara upprepar vad diverse politiska agenter hävdar och oftast är det baserat på okunskap och irrationell rädsla. Är du sådan galning som säger att rockkonserter är djävulens påfund? Då pride och en konsert/festival är väldigt lika saker, och bägge brukar ibland kämpa för mänskliga rättigheter, kärlek och rättvisa.
Varför sparkar du på folk som redan haft det tufft p.g.a. man hade lite annorlunda genetik/var född annorlunda? Tror felet ligger snarare i dig än hbtqpersoner som går på en fest.
Hur i helvete är vänstern som kämpar för hbtqpersoners rättigheter empatilösa? Det är motsatsen till det, är snarare ni egoisktiska homofobsvin som är empatilösa egoister som har en rutten människosyn.
Men du är väl ytterligare en hycklare som ägnar sig åt pedofili medan ni predikar homofobi, vidrigt är det. Du borde skämmas! Istället så lever du en lögn, bara för du är indoktrined.
Jag hoppas du trollar, annars lägg in dig for psykiatrisk vård, du lider av vanföreställningar.
Folk som är så besatta av hur andra lever sitt liv (i synnerhet när det inte påverkar någon negativt såsom hbtq) har rätt grova problem med sig själv.
Om vi ska bedöma varandras sätt att skriva så kan man nog dra slutsatsen att det är du som är en lämpligare kandidat för inläggning.
När du skriver till mig så kan du ge fan i att använda förolämpningar när jag inte ens alls nödvändigtvis har antytt att jag vill diskriminera mot vissa typer eller
"sparka på folk som redan har det tufft"... Och när du inte har en aning om min bakgrund och egenskaper. Fattar du det?! Din potentiella tangentbordskrigare tillika fegis. Håll en god ton!
För det första vet jag exakt hur det känns att bli diskriminerad mot. Sverige är ofta ett slutet samhälle med oskälig misstänksamhet mot avvikelser. Och återigen är den för tillfället
bästa personen jag känner homosexuell. Godkänner absolut att det finns maskulina kvinnor och feminina män. Vill att alla ska må bra och kunna uppnå maximalt självförverkligande.
Den liberala och vänsterliberala rörelsen som
PÅSTÅR SIG kämpa för HBTQ-personers rättigheter har
ABSOLUT gått över till att bli en
AUKTORITÄR rörelse som socialt kancellerar och förföljer varenda person som
ENS avlägset kritiserar den, och som dessutom hycklande insiktslöst och empatilöst krokar arm med islam.
Du måste ta ett steg utanför din politiskt och politiserat färgade låda och försöka se på detta logiskt och rationellt.
I USA har universitet behövt dra tillbaka gedigna rapporter som antyder att det finns en stark socialpsykologisk faktor. Man såg att ett barn som
UTGAV SIG för att genomgå könsdysfori, hade en omedelbar
"peer group" som också började utge sig för att genomgå detta. För bara ett par decennier sedan så fanns knappt detta fenomen.
Om du inte är beredd på att godkänna det basala
"att barn kan inbilla sig saker och ting och är oförmögna att ta ansvar som vuxna"; eller att det är etiskt och vetenskapligt omöjligt att göra distinktionen mellan ett
"homosexuellt barn som lider av autism" och ett
"barn som UTGER SIG för att lida av könsdyfori"; eller att det är etiskt och vetenskapligt omöjligt för barn att ge
informerat samtycke; så är det
NOG DU som har
PROBLEM.
Det är kanske sådana som
DU som vill
NORMALISERA hjärntvättning, sexualisering av barn och pedofili.
Kunde inte ge den blekaste fan i hur vuxna människor väljer att leva sin liv.
Men man håller sig borta från barn.