2026-05-11, 05:46
Medlem
Mohaves avatar
Jag har inte testat droger, men bli nyfiken när jag läser om det. Går det att beställa från utomlands? Är det risk att tullen beslagtar? Kan man hamna i fängelse? Vilken drog ska man börja med?
Citera
2026-05-11, 05:56
Medlem
Melange5738s avatar
Läs darknet-tråden. Det enda du kan importera till Sverige är i princip hasch och dylikt som säljs med decoys, typ inuti böcker.
Citera
2026-05-11, 08:17
Avstängd
Ja på 3 första frågorna.
Sista är upp till dig själv.
Citera
2026-05-11, 08:35
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Jag har inte testat droger, men bli nyfiken när jag läser om det. Går det att beställa från utomlands? Är det risk att tullen beslagtar? Kan man hamna i fängelse? Vilken drog ska man börja med?

Varför ta extra risken med tullen?
Allt går typ att beställa inrikes.
Dock så ta och kolla upp den postlagen som kom för något år sedan.
Citera
2026-05-11, 09:56
Medlem
StonedMonkeys avatar
Det går, inrikes är rätt riskfritt men utrikes är en dum ide. Finns en darknet tråd där det diskuteras hur/vart man gör..

(FB) Drogmarknader på Darknet, allmän diskussion.
Citera
2026-05-11, 16:34
Medlem
thebyebyemans avatar
Citat:

Beställ bara inrikes
Citera
2026-05-11, 20:13
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Tänk på att enbart riktigt tunga droger gör dig mer påverkad än alkohol. Så vill man ha en rolig kväll, utan att riskera hälsan eller ett beroende... LSD.
Citera
2026-05-12, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Tänk på att enbart riktigt tunga droger gör dig mer påverkad än alkohol. Så vill man ha en rolig kväll, utan att riskera hälsan eller ett beroende... LSD.

Hur påverkad du blir av en drog har inte särskilt mycket att göra med hur tung drogen är. Har t.ex. stött på folk som gått på heroin, men som vägrat röka cannabis pga hur intensivt cannabis är jämfört med heroin.

LSD är i princip den drogen som påverkar dig mest rent mentalt.
Citera
2026-05-12, 02:50
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagharingaben
Hur påverkad du blir av en drog har inte särskilt mycket att göra med hur tung drogen är. Har t.ex. stött på folk som gått på heroin, men som vägrat röka cannabis pga hur intensivt cannabis är jämfört med heroin.

LSD är i princip den drogen som påverkar dig mest rent mentalt.
Ja visst! Varje tripp är ett äventyr.
Citera
2026-05-12, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Ja visst! Varje tripp är ett äventyr.

Säger jag inte emot. Älskar personligen LSD.

Men att sälja in det som en förstadrog till en nybörjade känns kanske inte särskilt snällt
Citera
2026-05-12, 20:51
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:

Reg: Mar 2006

Vart med i 20 år på FB och det är första gången du slogs av den tanken att du skulle fråga det? Du om någon borde ju fatta hur det funkar och hur man navigerar på det här forumet och där med direkt mer eller mindre fått svar på dina funderingar... nä, startar en ny tråd i stället för at typ kolla topp 3 i det forumet du nu ställer denna fråga, skärpning!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in