Ni kan kalla mig pussy om ni vill men jag var där ikväll och bangade efter två "snacks". Tips till er som tänker försöka: ät innan!!! Jag åt lunch vid 12.30 och hade smakprovet ungefär 18.40. Jag var yr och illamående av hunger direkt. Vi fick inte sitta ner heller så jag stod och vinglade. Jag skulle ätit mer till lunch och sen äpple och banan innan. Men! Bara för att jag inte klarade av testet så ska inte det betyda att ni som funnit denna tråd inte ska ha nån chans. Så jag ger er lite fusk. Så här är det nu, maj 2026: När du kommer dit så ska du gå och kika på alla äckliga grejer de visar upp. Du ska välja en av dem och läsa på om den du väljer. I slutet av testet ska du få leka guide och prata om saken, och försöka övertyga en av de anställda att äta den här saken. Då ska ni visa att ni är showiga, kan tala bra engelska, roliga och kunna engagera. Sen samlas ni efter att ni kollat runt och ska då testa sakerna. Med varje taste test så ska ni svara på frågor. Första frågan var "på vilket sätt är du konstig" . Då skulle man svara bra (de hade höga krav på vad som gör dig konstig eller inte, mitt svar nekades gång på gång tills jag sa att jag skitit på mig flera gånger) och tydligt. Man får det i handen, ska svara och sen äta. Och MAN MÅSTE TUGGA OCH SVÄLJA. Här kommer allt man ska äta, allt på engelska:
Crickets (smakade typ lite knäckebröd), black ants (smakade lite syrligt), bamboo worms, messmör, durian fruit, century egg, sonaris, milkis, mont vully, basajo al passito, su callu, sauerkraut-juice, stink bugs, diving beetle, hàkarl, surströmming, och salty licorice.
Sen efter det så kommer the hot sauces. Tydligen upp till 9 miljoner scoville. Här är de: the last dab, da bomb beyond insanity, hellfire doomed, final answer, toxic waste, och grim reaper affliction. Lycka till er som försöker!
Crickets (smakade typ lite knäckebröd), black ants (smakade lite syrligt), bamboo worms, messmör, durian fruit, century egg, sonaris, milkis, mont vully, basajo al passito, su callu, sauerkraut-juice, stink bugs, diving beetle, hàkarl, surströmming, och salty licorice.
Sen efter det så kommer the hot sauces. Tydligen upp till 9 miljoner scoville. Här är de: the last dab, da bomb beyond insanity, hellfire doomed, final answer, toxic waste, och grim reaper affliction. Lycka till er som försöker!