2026-05-10, 19:13
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Och?
Och?
Vi skyddar flyktingar i Sverige.

Flyktingar är folk som jagas för brott.
Är du dum eller?
Citera
2026-05-10, 19:16
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Och?
Vi skyddar flyktingar i Sverige.

Flyktingar är folk som jagas för brott.
Är du dum eller?

Kan han inte anpassa sig ska han fanimej ut fortare än kvickt! Är du dum eller?
Citera
2026-05-10, 19:19
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Det löses inte på något sätt med de nuvarande partierna i riksdagen. Visst högern är väl något bättre än vänstern om man nu inte är accelerationist då kanske vänstern är att föredra då den kommande samhällskollapsen sker lite snabbare.

Men någon större skillnad är det definitivt inte.

Personligen röstar jag utanför riksdagen. Mest av missnöje. För de nuvarande är alla mer eller mindre dåliga och bryr sig inte om det svenska folket.

Tror du att något parti utanför riksdagen kommer komma in i riksdagen och isåfall vilket? Enda som har chans är Örerbropartiet tack vare att de kan få 12 procent i Örebro län.
Citera
2026-05-10, 19:20
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Kan han inte anpassa sig ska han fanimej ut fortare än kvickt! Är du dum eller?
Han behövs här.
Utan honom har vi inget att diskutera på flashback.
Världen går runt pga kriminella.
🥰😍🤩🥳
Och det vet du.
Du gör ju inget annat än tittar på filmer och nyheter och sådant som handlar om kriminella.

Hur skulle du klara dig utan det, tror du?
Citera
2026-05-10, 19:27
Medlem
plsdontbanmeagains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Fallet med en fjortis som blev våldtagen av en annan fjortis och en sjuttonåring på toaletter i Uppsala har skakat Sverige (FT).

Hade Tidöpacket prioriterat sänkt straffålder redan 2022/2023 i stället för att springa och kyssa Netanyahus fötter så kanske den här våldtäktsafghanen hade fått foten ut ur landet. Regeringens sänkta straffålder gäller nämligen först från augusti, dvs. bara några veckor innan kommande val (Regeringen).

Därför ska Tidöpacket bojkottas. Först svek de Meya Åberg och nu slipper den här råttan undan pga. extrem senfärdighet hos regeringen. AFS 2026 - NEJ UT!

Varför lade regeringen så mycket energi på att förbjuda förintelseförnekande i stället för att göra någonting åt våldtäkterna under nästan hela mandatperioden?
Känner du förtroende för SD och de andra mesarna när du läser detta?
Borde lagen ändras retroaktivt så att VT-mannen sparkas ut ändå?

Jag håller helt med. Detta val blir det första val där jag röstar på ett parti som inte är SD (var med och röstade in SD i riksdagen)
Ja varför tror du att förintelsefolket prioriteras?

Straffet för grov våldtäckt borde ligga på 100 års fängelse. Fängelse som ska vara som ett amerikanskt c-max fast utan TV. Om den dömde frivilligt går med på att kirurgiskt amputera kuk och pung så kan den personen bli förflyttad till ett vanligt fängelse och sitta av 1/10 istället. Givetvis utvisning därpå.
Minderåriga förövrare kan få 25% rabatt på straffet. Straff för grova brott ska kunna ges från 10 års ålder.

Citat:
Men stackarn kan faktiskt råka illa ut om han inte får stanna.
Han riskerar att bli förföljd i sitt hemland, där han är efterlyst och kommer att torteras ifall han återvänder.
😢
Nu trollar du men det är så det låter från vänstern.
För det första så ljuger nästan samtliga om sin situation i hemlandet. De åker regelbundet till sitt hemland på semester. Afghaner gör som så att de flyger till Iran och tar sedan buss därifrån.

Men även om det var sant, att de är "förföljda" i sitt hemland. Då kan man ju fråga sig om det inte finns fog för den förföljelsen. Kanske begått en våldtäckt i sitt hemland?
Att folk inte fattar... Om de nu verkligen var på flykt, vad är det då för skräpminniska som våldtar i det land som räddat livet på honom?

Citat:
Ursprungligen postat av villnihaflum
"Men det är ju synd om honom. Han förstår ju inte bättre."

Och så vidare. Denna hantering av sexualförbrytare av utländsk härkomst, vilket vi inte är ensamma om (hrm UK), är någon form av självskadebeteende antar jag.

För oss som har sinnet i behåll så sparkar man ut ohyra.

Logiken går inte ihop, men vem kan komma med logik när det "känns rätt/fel".

Vänsterfolket är hjärntvättade höns, inget mer.
Logiken finns på högre ort. Det är inte en slump, eller naivitet, att (nästan) hela EU går igenom samma sak.

Jag kommer att rösta AfS men jag är inte naiv nog att tro att vi någonsin kommer att kunna lösa vår situation demokratiskt. Men det hade varit en ordentlig vinst att för en gångs skull ha en regering som står upp för sitt folk. Är det för mycket begärt?
Därför tycker jag att det är viktigt att markera mot SD, vi får inte nöja oss med dessa småfix.
Citera
2026-05-10, 19:30
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Han behövs här.
Utan honom har vi inget att diskutera på flashback.
Världen går runt pga kriminella.
🥰😍🤩🥳
Och det vet du.
Du gör ju inget annat än tittar på filmer och nyheter och sådant som handlar om kriminella.

Hur skulle du klara dig utan det, tror du?

Ja, jösses vilken idiot du är...
Citera
2026-05-10, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Tror du att något parti utanför riksdagen kommer komma in i riksdagen och isåfall vilket? Enda som har chans är Örerbropartiet tack vare att de kan få 12 procent i Örebro län.

Nej det tror jag inte. Men jag röstar troligtvis på AfS oavsett. Örebropartiet är också ok och ett alternativ.

Vissa säger att det är en bortkastad röst att rösta på partier utanför riksdagen. Så kan man se på saken. Jag tycker det är en precis lika bortkastad röst att rösta på någon av de sittande partierna. För de vill inte ha verklig förändring och skiter i det svenska folket.
Citera
2026-05-10, 19:53
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Nej det tror jag inte. Men jag röstar troligtvis på AfS oavsett. Örebropartiet är också ok och ett alternativ.

Vissa säger att det är en bortkastad röst att rösta på partier utanför riksdagen. Så kan man se på saken. Jag tycker det är en precis lika bortkastad röst att rösta på någon av de sittande partierna. För de vill inte ha verklig förändring och skiter i det svenska folket.

Men svenska folket röstar ju på "dessa partier som skiter i dem"? Är vi SD-väljare idioter menar du?
Citera
2026-05-10, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Men svenska folket röstar ju på "dessa partier som skiter i dem"? Är vi SD-väljare idioter menar du?

Röstar man SD så skulle jag börja ifrågasätta om SD verkligen sätter svenskar först. När de står för saker som "öppen svenskhet" och liknande politik där hela världen kan bli svenskar enligt dem.

Här beror det väl helt enkelt om man tycker medborgerlig nationalism är ett system som kan fungera i längden. Jag tror inte på det systemet för människor är olika. Alla länder som försöker få detta att fungera kommer enligt mig att kollapsa. Det är bara en fråga om tid.

Men "idioter" vet jag inte om jag skulle kalla någon som röstar SD. Tror man på vad SD står för så ska man fortsätta rösta på dem. Jag tror bara inte på detta systemet de förespråkar, det är allt.
Citera
2026-05-10, 20:12
Medlem
nidbilds avatar
Ännu en dysfunktionell kriminell analfabet utlänning=ett par röster på SD
Citera
2026-05-10, 21:58
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Det löses inte på något sätt med de nuvarande partierna i riksdagen. Visst högern är väl något bättre än vänstern om man nu inte är accelerationist då kanske vänstern är att föredra då den kommande samhällskollapsen sker lite snabbare.
Ärligt talat är skillnaden ganska liten mellan rödgöna och Tidölaget. Tidö har prioriterat en massa annat som inte har med invandarbrottslighet att göra. Allt har inte varit dåligt, men det var ändå pga. invandringen som de fick ett mandat att förändra och där har det hänt för lite.

Accelerationism kan ge oss ett uppsving för AFS om det leder till att fler vaknar. Partiet föddes trots allt ur den förra flyktingvågen. Som det är idag får man fortfarande invandrare från problemländer men i något mindre omfattning, det gör att grodan kokas långsammare. Risken finns att problemen ökar långsamt eller stannar kvar på en nivå där de mest välbärgade kan freda sig från den kaosifiering som de röstar för att vi fattiga ska påtvingas. Jag ser hellre att hela folket får kaosblattar nedkörda i halsen om det nu tvunget ska ske. Undantagna är stackars barn som inte har röstat för vansinnet.

Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Hela din T.S. för att du anser Tidö att vara ett pack därför att de inte sänkte straffåldern ett år tidigare Hur jävla otacksam får man vara egentligen ? Hade vi haft s+vp+mp istället hade det aldrig hänt.
Meya våldtogs av en eritrean 2024, domen kom 2025. Nu detta orchpar som drog runt en tjej i ett köpcentrum och våldtog henne flera gånger i dagarna.

Hade Tidöpacket satt ned släggan redan hösten 2022 med nya lagar så hade man kunnat få åtminstone obligatorisk utvisning på plats redan våren 2023. Upphävande av medborgarskap kräver väl två riksdagsval, så där är de ursäktade, men bara just där. Jag har inte sett att det har hänt något där heller och det är snart sommarlov. Ludvig Aspling lovade väl bot och bättring och skulle se till att en första lag om upphävande av medborgarskap skulle komma nu under våren. Vad hände med det?

Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
[...] att förbjuda förintelseförnekare är främst ett tema för alla FB:s blöjnazister, man kunde inte bry sig mindre, men att ställa dom två sakerna mot varandra [...]
Det är två frågor som rent sakligt inte har med varandra att göra. Jag påvisar bara hur absurda prioriteringar som regeringen har haft. Jag förnekar inte förintelsen, men ser inte heller att det är något problem om någon känner för att göra det.

Citat:
Ursprungligen postat av nidbild
Ännu en dysfunktionell kriminell analfabet utlänning=ett par röster på SD
Det tragiska är ju att de som röstade på SD trodde att deras röst skulle göra någon skillnad på denna sidan om valet 2026.
Citera
2026-05-10, 22:08
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Accelerationism kan ge oss ett uppsving för AFS om det leder till att fler vaknar. Partiet föddes trots allt ur den förra flyktingvågen. Som det är idag får man fortfarande invandrare från problemländer men i något mindre omfattning, det gör att grodan kokas långsammare. Risken finns att problemen ökar långsamt eller stannar kvar på en nivå där de mest välbärgade kan freda sig från den kaosifiering som de röstar för att vi fattiga ska påtvingas. Jag ser hellre att hela folket får kaosblattar nedkörda i halsen om det nu tvunget ska ske. Undantagna är stackars barn som inte har röstat för vansinnet.

Då bör du ju rösta på sossarna, för de vill ha tvångsblandning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in