2026-05-10, 09:58
Medlem
All-the-way-77s avatar
Jag tycker inte man skall vara för bekymrad över vad som är gay eller inte.

Men med det sagt, så fanns förut, ca år 2014, GB-glassen "X-Pop", som var formad mycket likt en snopp - och beskrevs skulle "poppa i munnen". Även den officiella illustrationen på glass-affischerna liknade extremt mycket en snopp som fick utlösning.

https://ibb.co/My4M37ZM

Så utifrån trådämnet - ja, den man som gick och sög på denna glass på stan var definitivt misstänkt bög.
Citera
2026-05-10, 10:09
Medlem
LKKINGENs avatar
Tror TS fått det lite om bakfoten. Män äter inte glass för att man är gay, män blir gay av att äta glass pga kemikalierna i glassen, samma kemikalier som finns i väldigt många andra sorters färdig mat.

Dock hinner detta inte alltid blomma ut i gay sexualitet men gör männen betydligt mer feminina, bara titta er omkring.
Däremot är chansen att manlig avkomma från de som fått i sig dessa kemikalier blir gay över 70%. Det har inte gjorts någon forskning på honor då syftet är att påverka män, resultatet för kvinnor är inte relevant och därmed inte något som forskningen brytt sig om.

Detta har påvisats på möss i kliniska försök och då anses dessa resultat vara överförbara på människor eftersom den kemiska grunden i de gener som styr över fortplantning är jämförbara.
Citera
2026-05-10, 10:33
Medlem
Jag äter inte glass själv, om jag inte är i Italien och det finns tillgång till riktigt bra gelato, till exempel med smak av pinjenöt. Äter man ärtproteinsglass med stabiliseringsmedel då är man rätt sorglig kan jag tycka. Men tror inte man blir bög för det.

Sockerhalten triggar väl igång nåt belöningssystem i hjärnan. Låt folk äta glass om de vill, din missunsamme jävel.
Citera
2026-05-10, 10:40
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Isåfall var jag väldigt gay igår. Jag slickade ivrigt på den långa vita pinnen i solen.
Citera
2026-05-10, 10:44
Medlem
Svavelbryggas avatar
Gay vet jag inte, men jag tycker det är rätt konstigt med vuxna som äter glass.
Citera
2026-05-10, 10:53
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiert-Munning
Isåfall var jag väldigt gay igår. Jag slickade ivrigt på den långa vita pinnen i solen.
Jag fortsätter på din berättelse.

...Solen var het så att det vita började rinna ut från min mun samt utmed pinnen..

Haha

Jag har aldrig tolkat att män ska vara gay för att äta glass men kan tänka mig att glassen har använts som nå kod 😅
Citera
2026-05-10, 10:55
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Män som äter glass är gay. Jag skulle säga att upp till 15 års ålder är det okej att äta glass. Äter man glass efter 15 års åldern så borde man tänka över sin sexualitet. Risken finns annars att du är gay.

I vilken ålder borde man sluta äta glass om man är heterosexuell?

Annat?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/z2mer/tv-profilen-i-blasvader-sa-att-det-ar-gay-att-ata-glass

Skulle gärna vara bisexuell då får man liksom dubbelt av allt, räcker det med en glass eller måste jag äta två?
Citera
2026-05-10, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Tror TS fått det lite om bakfoten. Män äter inte glass för att man är gay, män blir gay av att äta glass pga kemikalierna i glassen, samma kemikalier som finns i väldigt många andra sorters färdig mat.

Dock hinner detta inte alltid blomma ut i gay sexualitet men gör männen betydligt mer feminina, bara titta er omkring.
Däremot är chansen att manlig avkomma från de som fått i sig dessa kemikalier blir gay över 70%. Det har inte gjorts någon forskning på honor då syftet är att påverka män, resultatet för kvinnor är inte relevant och därmed inte något som forskningen brytt sig om.

Detta har påvisats på möss i kliniska försök och då anses dessa resultat vara överförbara på människor eftersom den kemiska grunden i de gener som styr över fortplantning är jämförbara.
Så hemmagjord glass = inte homogay, noterat.
Citera
2026-05-10, 11:11
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Annat?
Gäller det bara glasspinnar eller drabbar det även oss som gillar att värma upp hjortron- eller björnbärssylt och äta det med glass ur en djup tallrik?
Citera
2026-05-10, 11:16
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensklord
Så hemmagjord glass = inte homogay, noterat.
Så länge dina ingredienser är fri från dessa tillsatser, absolut!
Citera
2026-05-10, 11:46
Medlem
HBTKuks avatar
Är man så osäker som vuxen man att man inte vågar äta glass är man kanske mogen för ett besök hos psykologen. Jag undrar genuint vad som får vissa "karlar" att tänka som imbecilla dagisbarn resten av livet.

På sommaren äter jag gärna en glass om dagen, om andan faller på. Jag älskar glass. Jag suger på den. Slickar på den.
Citera
2026-05-10, 12:03
Medlem
Citat:
Män som äter glass är gay. Jag skulle säga att upp till 15 års ålder är det okej att äta glass. Äter man glass efter 15 års åldern så borde man tänka över sin sexualitet. Risken finns annars att du är gay.

I vilken ålder borde man sluta äta glass om man är heterosexuell?

Annat?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/z2mer/tv-profilen-i-blasvader-sa-att-det-ar-gay-att-ata-glass
Hahahahaha, varför bryr du dig? Är du så fragil i din hetrosexxualla självbild så borde du nog fundera på varför, och om du egentligen inners inne är homosexuell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in