2026-05-11, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimitedByAsholes
Ja exakt så var det. Så om detta räcker för Svenska Svin utan att bryta mot några licenskrav så kan man ju undra varför andra företag kräver en jäkla massa saker där den ena är än mer dummare och förnedrande än andra.
Och så gott som alltid först när någon begär uttag...

Innan trodde jag att de gick för långt för att blidka Spelinspektionen och undvika böter men när detta sker i princip endast vid uttag så handlar det mest om att sätta uttaget på paus och hoppas att kunden antingen spelar bort pengarna eller helt enkelt ger upp och skänker pengarna till spelbolaget som till exempel trådskaparen ser nu att göra.
Detta är svineri på extremt hög nivå men som alltså Spelinspektionen tycks vara helt ok med eftersom de skiter fullständigt hur spelarna behandlas av spelbolagen...

Är ju ännu dummare än så egentligen. När nån satt in 250kr och efter att ha lyckats omsätta välkomstbunsen vill ta ut några tusenlappar, hur kan det någonsin motivera tre månaders lönespecar och och tre månaders kontohistorik från din bank..

Resten med bevis på insättning, ägarskap svish, kopior på bankkort etc är ju som sagt självklart för att de ska hitta någon detalj de kan neka uttaget på alternativt att man ska ruttna och skita i hela processen och blåsa pengarna.
Citera
2026-05-11, 17:18
Medlem
Dom har idag stängt ner mitt konto och jag fick en swish på 250 kronor. Beloppet som sattes in betalades tillbaka
Citera
2026-05-11, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonbergh
Dom har idag stängt ner mitt konto och jag fick en swish på 250 kronor. Beloppet som sattes in betalades tillbaka

Struntade du i kyc eller skickade du in allt och blev nekad? Eller var det av någon helt annan anledning de fimpade kontot och betalade tillbaka insättningen?

Anledningen till att jag frågar är att en bekant omsatte välkomstbonusen på reviant för några veckor sen. 250kr insättning och tog ut nästan 13k, ingen kyc alls.
Citera
2026-05-11, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Struntade du i kyc eller skickade du in allt och blev nekad? Eller var det av någon helt annan anledning de fimpade kontot och betalade tillbaka insättningen?

Anledningen till att jag frågar är att en bekant omsatte välkomstbonusen på reviant för några veckor sen. 250kr insättning och tog ut nästan 13k, ingen kyc alls.

Jag struntade i att skicka in och då stängde dom ner och betalade tillbaka insättningen.

Har för många vunnit och lyckats omsätta så nu är det att försöka låsa alla uttag
Citera
2026-05-11, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonbergh
Jag struntade i att skicka in och då stängde dom ner och betalade tillbaka insättningen.

Har för många vunnit och lyckats omsätta så nu är det att försöka låsa alla uttag

Kan mycket väl vara så att bonusen var för generös villkorsmässigt så de drog i nödbromsen när det började dra iväg kostnadsmässigt och börjar fula sig.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in