2026-05-10, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exbit
Slog han ihjäl sin fru på sin egen födelsedag? Är det han?

Dagen före.
Citera
2026-05-10, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongo_Loid
Dagen före.
Okej! Jag fokuserade bara slarvigt på datumet i rubriken.
Citera
2026-05-10, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Källa på det? Åldern stämmer ju på vederbörande.

Kjell Höglund bor i Västerås, och om han hade gått och mördat någon så hade den här tråden exploderat, plus att tidningarna hade skrivit mycket mer om det. Men här är det väl inte ens rätt efternamn om jag förstår saken rätt.
Citera
2026-05-11, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av belloq
Kjell Höglund bor i Västerås, och om han hade gått och mördat någon så hade den här tråden exploderat, plus att tidningarna hade skrivit mycket mer om det. Men här är det väl inte ens rätt efternamn om jag förstår saken rätt.

Namnet i tråden var maskat och denna Kjell Höglund verkar vara ganska okänd om man ser till antalet streams på Spotify. Jag inväntar morgonen och ser ifall MGM har uppmärksammats med en blänkare i lokaltidningen.
Citera
2026-05-11, 16:17
Medlem
Marre1976s avatar
Åter till vad som hänt, har han slagit ihäl sin fru eller vad har hänt?
Ingen på orten i Hofors som har koll?
Verkar inte vara så stort intresse i media.
Citera
2026-05-11, 17:54
Medlem
Citat:
Den mordmisstänkte mannen har varit anhållen sedan i fredags och idag begärdes han häktad vid Gävle tingsrätt. Han är nu häktad och misstänkt för mord.

Enligt häktningsframställan ska det misstänkta mordet ha skett mellan torsdagsmorgon och fredagsförmiddag och platsen är mannens bostad.

– Det var en person som hade kommit till platsen och larmat polis. Det finns skador på kroppen som gör att man misstänker mord. Jag kan inte säga vad det är för skador, säger åklagaren Annika Hessel.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/gavleborg/mordmisstankte-mannen-i-hofors-begars-haktad
Citera
2026-05-12, 07:28
Medlem
Kj*ll H*glund

*e
*a

Verkar som att han slagit ihjäl sin fru, ja
Citera
2026-05-12, 09:19
Medlem
Kommer inte ihåg något, Demens.
Citera
2026-05-12, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleankas91
Kj*ll H*glund

*e
*a

Verkar som att han slagit ihjäl sin fru, ja

Jag har Häktningsframställan och det är denne man. Jo, troligt scenario är att han avlivat sin fru.
Citera
Idag, 18:30
Medlem
Nu är frun registrerad som avliden

https://www.ratsit.se/19490126-Gu*borg_Kristi*a_Haglu*d_Hofors/sRj4Seb0mzU_7sZkiCvrUxObAllmGzruDunEqJ2L6yM
*=n
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in