2026-05-13, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Super Play var fantastisk. Den levde man för.

En sak jag gillade med deras recensioner är att dom betygsatte olika delar av spelet som ljud, grafik osv och så hade dom med spelglädje som egen del dom betygsatte. Ett spel kanske hade grym grafik och bra kontroller men saknas spelglädjen blir det ändo inte bra

Svårt att översätta direkt till engelska dessutom - "the joy of playing".
Citera
2026-05-13, 06:37
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorSmegma
+1 detta ska jag följa.

Tror även att SWEC är på väg utför om 3-5år nämligen.

Var en frekvent medlem på swec för många år sen men skrev något inlägg om invandring och SD och det fick man absolut inte göra i deras forum så blev utkastad.
Det var absolut inget rasistiskt inlägg ska tilläggas men tydligen var de för skitnödiga där så det inte gick för sig att skriva.

Var en bra sammanhållning då men jag tror sidan har fallit lite då återväxten från unga IT-rävar är dålig så medlemmar dör helt enkelt ut.

Tror vi har liknande problem här på FB om jag ska vara ärlig.
Citera
2026-05-18, 12:18
Medlem
Femdomfjantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMan
Super Power var före Super Play som sedan blev Level om jag inte minns fel men om denna finns kvar vet jag inte? FZ

Super Play redaktionen hoppade av tidningen och bildade ett eget bolag kallat RESET MEDIA, de gav ut en tidning vid namn RESET.
Tidningen RESET slogs sedan samman med speltidningen Player1, det var då LEVEL bildades.

Super Play fortsatte med en ny redaktion till hösten 2009, LEVEL lades ner någon gång i slutet av tiotalet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in