Citat:
Ursprungligen postat av
Bassplay
Du måste ju vara någon äcklig säpo-anställd eller nåt.
Skulle du vilja gå med fotboja frivilligt, fast du inte är kriminell?
Ja, vad spelar den plastbiten för roll.
Jag bär ju mobil frivilligt. Allt jag gör loggas i mobilen om jag inte stängt av loggning.
Jag hade en snickare en gång som gick med fotboja. Det vara bara kul att se den, och han fick snickra och tjäna pengar istället för att sitta i en cell. Helt underbar IT-lösning.
Men lobba du för att brottsliga ungdomar ska sitta i finkan istället för att ha boja.