2026-05-22, 15:31
Medlem
InteMinGuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morbid-engel
Jag har läst och sökt igenom förundersökningsprotokoll:

Polisens diarienummer
5000-K1300824-25

Åklnr
AM-176874-25

Så JA, jag har läst det och NEJ jag kommer inte dela med respekt för de inblandade.

Jag kan bara försäkra er att det namnet ni gräver efter inte finns med i förundersökningsprotokollet gällande denna tråd.

Det var bra.
Citera
2026-05-23, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morbid-engel
Jag har läst och sökt igenom förundersökningsprotokoll:

Polisens diarienummer
5000-K1300824-25

Åklnr
AM-176874-25

Så JA, jag har läst det och NEJ jag kommer inte dela med respekt för de inblandade.

Jag kan bara försäkra er att det namnet ni gräver efter inte finns med i förundersökningsprotokollet gällande denna tråd.

Är swishlistan i fup?
Citera
2026-05-24, 19:49
Medlem
Hur kan en tidnings reporter fått tag på revolut listan men ingen här på Flashback?
Citera
2026-05-25, 00:06
Medlem
InteMinGuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartakatten12
Hur kan en tidnings reporter fått tag på revolut listan men ingen här på Flashback?

Det sägs att listan finns där. Men som Morbid-engel skriver så har man en respekt för de inblandade. Man har en sådan respekt för de inblandade att man begär ut dessa dokument som en hobby och sedan sitter hemma vid köksbordet och läser detta själv. För det är respektfullt.

Eller så är dom full av skit.

Eller så dök det upp något namn som är dom nära. Och då vet vi ju alla att dessa individer är världens bästa människor. Dom pundar och pysslar med droghandel tillsammans med gängkriminella, men alla kan göra misstag.
Paddelhallarna lägger ner så alla mellanchefer på Alleima, mäklare och egenföretagare måste hittat ett substitut. Då råkade det bli kokain på lördagar. Ett tokigt litet misstag bara och inget mer.
Senast redigerad av InteMinGud 2026-05-25 kl. 00:15.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in