2026-05-20, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-ryd
Att Lisa uppenbarligen va med.

Vad är det för konstig slutsats? Hon är sambo med Tim så självfallet har hennes grejer funnits i deras hem? Där bägge har lika stor tillgång till alla saker. Har ju ingenting med att L skulle varit med på brottet. Tvärtom vet vi ju att hon inte varit det eftersom det inte finnas något som tyder på det överhuvudtaget och hon är inte åtalad
Citera
2026-05-21, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Vad är det för konstig slutsats? Hon är sambo med Tim så självfallet har hennes grejer funnits i deras hem? Där bägge har lika stor tillgång till alla saker. Har ju ingenting med att L skulle varit med på brottet. Tvärtom vet vi ju att hon inte varit det eftersom det inte finnas något som tyder på det överhuvudtaget och hon är inte åtalad

Har du fortfarande inte läst fup?
Bilden på när Tim håller i väskan som span antagligen tagit, är inte från deras gemensamma lägenhet.
Citera
2026-05-21, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-ryd
Har du fortfarande inte läst fup?
Bilden på när Tim håller i väskan som span antagligen tagit, är inte från deras gemensamma lägenhet.

Men vad är det som inte går in? Att Tim har haft saker tiden för brottet som nu finns hos Lisa är ju givet för det är hans hem
Citera
2026-05-23, 09:49
Medlem
Blockar Lisa alla som kommenterar någonting om Tim, eller? Jag kan inte läsa en enda kommentar eller fråga om honom. Köper alla hennes idiotföljare till kvinnor allting med hull och hår?

Jösses... Folk är verkligen helt jävla tappade.
Citera
2026-05-23, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Blockar Lisa alla som kommenterar någonting om Tim, eller? Jag kan inte läsa en enda kommentar eller fråga om honom. Köper alla hennes idiotföljare till kvinnor allting med hull och hår?

Tror även jag är blockad av henne. Ser inte hennes profil längre😅
Citera
2026-05-23, 18:00
Medlem
Citat:

Japp hon blockade mig när jag svarade på en kommentar på ett helt annat konto om att Tim var häktad. Och ja dom flesta verkar köpa det för det var mååånga som svarade på min kommentar att han absolut inte var häktad
Citera
2026-05-23, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sammagamlavanliga
Japp hon blockade mig när jag svarade på en kommentar på ett helt annat konto om att Tim var häktad. Och ja dom flesta verkar köpa det för det var mååånga som svarade på min kommentar att han absolut inte var häktad

Hon kanske fortfarande är förälskad och tycker han är prins charming och vill absolut inte höra något om det.
Citera
2026-05-23, 21:55
Medlem
Laprimaveras avatar
Citat:

Det e bara glada heja rop och styrks kramar som gäller i kommentarsfältet…folk e så otroligt blinda av Instagram fasaden
Citera
2026-05-24, 15:53
Medlem
Återigen en kvinna som drar sig till en destruktiv man för att sedan beklaga sig över det.
Räcker det inte att hon är heltidsmamma för ett barn där relationen tog slut, nu är hon alltså gravid med en till där relationen kommer falla för han är yrkeskriminell?

Ska hon nu bli singelmorsa till TVÅ barn med olika pappor och börja leta efter en TREDJE man på tinder igen?

Kvinnor alltså..
Citera
2026-05-24, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Återigen en kvinna som drar sig till en destruktiv man för att sedan beklaga sig över det.
Räcker det inte att hon är heltidsmamma för ett barn där relationen tog slut, nu är hon alltså gravid med en till där relationen kommer falla för han är yrkeskriminell?

Ska hon nu bli singelmorsa till TVÅ barn med olika pappor och börja leta efter en TREDJE man på tinder igen?

Kvinnor alltså..
Kanske det var så att hon, 1. Väldigt gärna vill ha ett syskon till Sia.
2. Trodde att hon ”band” T till sig säkrare
3. Om hon fick reda på hans missbruk, kanske trodde att ett barn skulle få honom ren.
Korkat oavsett. Trodde hon var en smart tjej.
Citera
2026-05-24, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finalen15
Kanske det var så att hon, 1. Väldigt gärna vill ha ett syskon till Sia.
2. Trodde att hon ”band” T till sig säkrare
3. Om hon fick reda på hans missbruk, kanske trodde att ett barn skulle få honom ren.
Korkat oavsett. Trodde hon var en smart tjej.

Smart tjej som skaffar barn med en kille som har halstatutering?
Citera
2026-05-24, 20:08
Medlem
Tjackifers avatar
Citat:

jag kommentera för nån månad sen blev vrål blockad dirket haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in