Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Vad alla potentiella SD-röstare kan göra om de ser den här tråden är att läsa Omelhor242:s inlägg, sen kan de läsa alla svenskars inlägg. Efter de har gjort det kan de fundera på vem SD finns till för. Vem röstar man för om man röstar på SD? Den Europahatande israelen, som hatar allt som inte lyder judarnas minsta vink, eller de normala svenskarna, som bryr sig om sitt land och vilka effekter världshändelser har på Sverige? Vem representerar bäst SD:s syn i den här tråden? Tänker man så står det ganska klart vad SD är idag.
Hahaha, du är en skamlös pedofildyrkande nazi-islamist som är betald av Qatar för att sprida islamistisk propaganda.
Alla svenskar ser ju vilken galen muslim du är.
SD finns till för att vi inte vill styras av Qatar, eller pedofilen Muhammed och hans galna följare eller Adolf Hitler som du idoliserar.