2026-05-23, 19:21
  #25
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Är Hegeberg bra på twerka?

Ingen aning. Hon är bra på fotboll i alla fall.
Citera
2026-05-23, 19:23
  #26
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Ingen aning. Hon är bra på fotboll i alla fall.


https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/MglKgm/utsedd-till-varldens-basta--fick-fraga-om-hon-kunde-twerka
Citera
2026-05-23, 19:26
  #27
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/MglKgm/utsedd-till-varldens-basta--fick-fraga-om-hon-kunde-twerka

Så jävla korkad fråga, såväl i allmänhet som i just det läget i synnerhet.

Nu byttes hon ut förresten.
Citera
2026-05-23, 19:28
  #28
Medlem
skogsburkans avatar
Deco och Fabregas gemensamma barn är tränare för Bacha.
Citera
2026-05-23, 19:32
  #29
Medlem
Stefan4s avatar
Pajor nätar x2 och nu är det uppförsbacke för Lyon.
Citera
2026-05-23, 19:32
  #30
Medlem
NoTruces avatar
Matchens första gula är på Putellas. Minuten senare penetrerar polskan Pajor prutten på Lyon med 2-0. Hon är perfekt placerad i boxen efter ett behärskat passningsspel av Barcelona som kulminerar med en perfekt pass från ena stolpen. Guldbollen nästa?
Citera
2026-05-23, 19:34
  #31
Medlem
skogsburkans avatar
Lyon missar ännu ett friläge.
Citera
2026-05-23, 19:35
  #32
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Deco och Fabregas gemensamma barn är tränare för Bacha.

Båda tränarna ser ut som om de är brorsor.
Citera
2026-05-23, 19:35
  #33
Medlem
Patrik2108s avatar
Lyon är en besvikelse.
Citera
2026-05-23, 19:42
  #34
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Lyon är en besvikelse.

Sannerligen. Allt är Lindseys fel. Horan skulle aldrig bytt efternamn.
Citera
2026-05-23, 19:42
  #35
Medlem
Alkibiadess avatar
Bra att Barcelona vinner.
Citera
2026-05-23, 19:45
  #36
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Sannerligen. Allt är Lindseys fel. Horan skulle aldrig bytt efternamn.

”Horán” som Härenstam uttalar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in