2026-05-03, 10:10
Medlem
tjackpounder05s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Hur fan löser man detta?

Jag har slagit av JavaScript men går ändå inte se youtube videor för dom säger man måste ha konto och logga in med Google.

Citat:
Hur fan löser man detta?

Jag har slagit av JavaScript men går ändå inte se youtube videor för dom säger man måste ha konto och logga in med Google.

Citat:
Hur fan löser man detta?

Skulle rekommendera Invidious, vilket är en alternativ UI för yt som blockerar reklam och spårare osv. Du kan se olika sidor som hostar det här. Om du orkar lägga lite tid på det kan du även själv hosta en Invidious instans som är helt privat.

Hoppas det är ungefär vad du är ute efter
Citera
2026-05-03, 11:58
Medlem
Eller helt enkelt, använd https://freetubeapp.io/

"What is FreeTube?
FreeTube is a YouTube client for Windows (10 and later), Mac (macOS 12 and later), and Linux built around using YouTube more privately. You can enjoy your favorite content and creators without your habits being tracked. All of your user data is stored locally and never sent or published to the internet. FreeTube grabs data by scraping the information it needs (with either local methods or by optionally utilizing the Invidious API). With many features similar to YouTube, FreeTube has become one of the best methods to watch YouTube privately on desktop."
Behöver inte ens installeras, kan köras från USBsticka och tas med till olika ställen och enheter.
Senast redigerad av Nypan-sr 2026-05-03 kl. 12:01.
Citera
2026-05-03, 12:10
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Finns ju andra browsers med.... TOR är ju det trögaste du kan använda.

Dock inte vidare många som inte använder någon variant utav chromium.
De enda som jag kan komma på, på rak arm är Firefox, Safari och Gnome web (Epiphany)
Citera
2026-05-04, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av birgerfurugaard
Det beror ju om du väljer land eller ej
Tycker du allvarligt att YT funkar bra med TOR......
Citera
2026-05-05, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Tycker du allvarligt att YT funkar bra med TOR......

Ja, om man väljer ett snabbt land och inte utlämnar sig åt slumpen
Citera
2026-05-05, 12:11
Medlem
FreeTube som jag tipsar om i mitt inlägg ovan bygger på Invidious, men med ett enkelt GUI som gör det väldigt enkelt att använda.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in