2026-05-05, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngeFitta
Hehe snorta voxra, klassiker på behandlingshem. Den är väl baserad på katinoner? Kan vara bra vi får se.

Haha exakt vad jag tänker på varje gång jag får en bupropion för första gången jag testade en så var jag på behandling och jag diggar ändå den fast denna jag får har dopamin realise läste jag idag och varvar i 3 timmar sen blir går det ut sakta och den har en annan effekt oxå på dopaminet fast glömde det.
Får det snart skickar nu iaf.
Citera
2026-05-05, 20:49
Medlem
Citat:
Hehe snorta voxra, klassiker på behandlingshem. Den är väl baserad på katinoner? Kan vara bra vi får se.

Glömde svara på en sak ja voxra är en katinon och de hade en variant på den förr inrikes som var bra man kunde röka.
Citera
2026-05-05, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifestealer
Voxra en katinon.

Yep en katinon visste inte heller det tills för 3-4 år sedan
Citera
2026-05-06, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Glömde svara på en sak ja voxra är en katinon och de hade en variant på den förr inrikes som var bra man kunde röka.

Minns den. Minns dock ej om jag fick något sample på den men isf provade jag nog röka den som med alla deras produkter.
Citera
2026-05-07, 09:50
Medlem
Citat:
Minns den. Minns dock ej om jag fick något sample på den men isf provade jag nog röka den som med alla deras produkter.

Jag testade fan aldrig den och det ångrar jag nu att jag inte var snabbare att köpa den för pratade med han på asken om den och han tyckte den var bra minns jag men så dog han helt plötsligt vilket var jävligt synd och lite chockerande oxå och hade nyss öppnat den siten igen. Hydroxybupropion tror jag den hette och var 16 gånger starkare än vanlig bupropion
Citera
2026-05-13, 13:29
Medlem
Denna landade idag och visst ger den effekt men inte det bästa men nästa vecka får jag en helt ny katinon från dom så skriver om den då.
BOD-PVP heter den
Citera
2026-05-22, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Denna landade idag och visst ger den effekt men inte det bästa men nästa vecka får jag en helt ny katinon från dom så skriver om den då.
BOD-PVP heter den

Vad hände? Blev du förgiftad och dog? Pålitlig shop detta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in