Citat:
Ursprungligen postat av
GustavTrelleborg
Vet inte, är argentinska kvinnor så naiva att de inte fattar att skit sprids på nätet bortom landsgränser?
2025-2026
Kanske det.
Eller så är det som så att Argentina har haft statsbankrutt sedan 1900-talet, bankrutt efter bankrutt. Alltså sådant tär på befolkningen, och tjejer tar sina mest "ägodelar" (sina kön) och "pantar" till diverse snusk?
Jag vet inte. (Detta är ju inte nationalekonomiforat i Flashback)