2026-04-28, 08:14
Medlem
Låter som att du behöver vara mer närvarande och leva dig in i akten mer för att bli mer upphetsad. Om du ser på det som att dammsuga så låter det ju inte helt upphetsande.

Sen kan det nog vara en bra idé att inte Hulkenrunka till bögporr med ett järngrepp om lemmen...
Citera
2026-04-28, 08:22
Medlem
Det suger har samma problem.

Har inte blivit bättre av porr men problemet fanns redan som 15åring och då hade jag begränsade tillgångar till internet. Visst någon gammal porrtidning och porr på tv efter kl 00 hade man konsumerat men det var relativt begränsat.

Hade gärna löst det och kunnat få känna att nu går det lite oftare än 1-2ggr per år men har förlikat mig med tanken att jag är som jag är. Med åldern har även problem med att hålla mig riktigt hård i över en timma börjat påverka, speciellt när man knullar.

Det är ju med rätt person åtminstone en trevlig upplevelse att knulla även om man får dra lite på slutet för att komma mål.
Citera
2026-04-28, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Hej!
Är en man i 20 års åldern och haft besvär som debuterat för några år sedan. Får inte orgasm vid samlag trots oskyddat. Kan i princip knulla i evigheter utan att komma.

Kvinnorna är det inget fel på, och dom är förstås nöjda med det långa knullet. Är inte heller homosexuell eller porrskadad. Dock runkar jag med ett hårt grepp om ballen, men tror inte det är orsaken.

Jag tror det beror på att jag inte riktigt känner mig upphetsad. Finns ju folk som kan komma utan att ens vidröra sin penis, vilket bör förklara vikten av upphetsning. Vid ett knull känns det som att jag gör något helt vardagligt. Låt säga att man diskar, dammsuger eller utövar nån vardagssyssla, hur känns det inombords då? Ingenting. Inget "pirr" liksom. Så känner jag även vid sex.

Vad kan detta bero på? Har ni eller en partner upplevt något liknande?

Har du provat ett edga dig själv? Skippa att runka i en vecka och låt trycket bygga upp, brukar komma som på beställning då.
Citera
2026-04-28, 08:45
Medlem
Jag tror att det är psykiskt. Vissa veckor kan det ju vara så där, att det mentala drivet inte finns även om det rent fysiskt fungerar.

Jag skulle kört ett uppehåll på all sexuell aktivitet en stund, för att bygga upp lite sug. Om det är en vecka eller en månad beror väl på hur aktiv du är i övrigt.

Är du dopaminknarkare? Jag har ADHD, är en fullt fungerande vuxen man med bra jobb, familj etc. Men ibland glider jag in i att ständigt söka dom där topparna genom koffein, nikotin, musik, sex, alkohol ja tamejfan allt man kan få ett litet rus av. Då upplever jag samma symtom som du har.
Citera
2026-04-28, 08:49
Medlem
Jag har ett till tips. Lägg en bra stund på att pleasa den du ligger med först, till slut känner du dig som ett djur som måste komma till.

Jag kan inte, och har aldrig kunnat, komma om jag drar ut på det för länge. Så ett längre förspel där ’hon får sitt’ sen en kortare session med din förlösning rätt snabbt, gör alla nöjda.
Citera
2026-04-28, 09:22
Medlem
Låter som att du är spänd i kroppen. Inget du styr men det påverkar dig. Om du känner efter väldigt noga. Känns det spänt någonstans i kroppen när du har samlag?
Citera
2026-04-28, 09:29
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Dock runkar jag med ett hårt grepp om ballen,

Sluta runka helt är Tarzans tips.
Citera
2026-04-28, 09:30
Medlem
Blaskas avatar
Skippa runken ett tag så ska du se att du kommer. Sedan är det inte alltid populärt att knulla länge. Många tjejer som känner sig otillräckliga när du inte kan komma. Iaf enligt min upplevelse.
Citera
2026-04-28, 09:59
Medlem
fitz-humes avatar
Jag hade liknande problem i min ungdom. Det löste sig så småningom. Prata med din flickvän och prova andra ställningar och ha lite kul. Tänk på din egen njutning i första hand, vänta inte på att hon ska komma.
Citera
2026-04-28, 10:19
Medlem
uh-huhs avatar
Sluta äta/ät mindre mängd dina lyrica eller gabapentin så ska det inte vara några problem
Citera
2026-04-28, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Hej!
Är en man i 20 års åldern och haft besvär som debuterat för några år sedan. Får inte orgasm vid samlag trots oskyddat. Kan i princip knulla i evigheter utan att komma.

Kvinnorna är det inget fel på, och dom är förstås nöjda med det långa knullet. Är inte heller homosexuell eller porrskadad. Dock runkar jag med ett hårt grepp om ballen, men tror inte det är orsaken.

Som kvinna får jag tyvärr meddela att inga kvinnor gillar att ”knulla i evigheter” som ni 20-åringar verkar tro. Ger bara skavsår och tristess.
Citera
2026-04-28, 11:09
Medlem
olinstys avatar
Var så för mig också innan jag skaffade flickvän. Vet inte om de var för att jag var ointresserad eller inte. Men brukade sluta med att jag fejkade det och kastade kondomen snabbt så att hon inte såg att de inte fanns något där i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in