Citat:
Ursprungligen postat av
Berit85
Som sagt. Vi har olika uppfattning. Googla åsiktsfrihet. Eller läs bara mina senaste meddelanden, där jag förklarar varför jag anser att du övertalade henne.
Du har en diagnos. Du har väldigt svårt att släppa saker, på en patologisk nivå. Du är uppenbarligen gravt autistisk, så sök hjälp innan du skadar någon.
Jag menar, nu har du visat vilken skada du kan göra både på dig själv, dina vänskaper och på hela samhällskroppen bara genom att låna ut tusen spänn (!). Vad händer när du stöter på ett riktigt problem i livet? Det kan ju bli farligt.
Vart har jag skrivit det du påstår. Jag citerar dig igen "Du skrev" skrev
du om mig. När jag frågar var det är så kommer du med annat trams. Var är det?
Du skrev ingenting om tolkningar eller åsikter. Det är en efterhandskonstruktion. Var skrev jag det du påstår?
Du vet ingenting om mig. Du bara hittar på saker för det passar ditt narrativ. Jag vet ingenting om dig. Men jag går på fakta. Du har skrivit att jag skrivit saker jag inte skrivit. Så var är det jag inte skrivit som du påstår att jag skrivit?
Det här är ett diskussionsforum. Om man hittar på saker om andra som du gör utan bevis och jag ifrågasätter varför du ljuger om mig så får du antingen ta fram det eller erkänna att du ljög. Du håller en monolog som passar ditt narrativ, det är inte en dialog eller diskussion Det duger inte när du ljugit om mig. Välkommen till internet. Citera var jag skrivit det du ljuger om eller be om ursäkt för du ljuger om mig.